Alla inlägg under november 2011

Av Rebecka - 30 november 2011 20:13

Hej jag han inte lägga ut bilderna direkt när jag kom hem för skulle träna lite dans men nu kommer det några iaf sen ska jag å kolla på bonde söker fru;)   Dagens outfit i dålig och ful bild!!   

Sen en suddig bild på en godispåse hahha

Sen ska ni gå in på den här fina bloggen♥    

Hah en tröja som vi köpte åt pappa i turkiet;)

Mössa som jag köpte för ett tag sen♥

Naaww söt

   

De och två till kvitton har jag i min plånbok för alla ni som vill veta    

Hade fler bilde rmen mamma ropar så måste gå och äta kvälls fika nu! Ses sen


puss♥   

Av Rebecka - 30 november 2011 18:12

Tove nu har du fått mig å fasna på den här låten


Haha nu ser jag jätte rolig ut! Sitter med en arm rakt ut och har suttit så i 5 minuter nu och jag kommer snart inte orka nå mera. Nu tänker ju ni säkert så här: Öö konstig människa? Men vill bli starkare i armarna!!!! Och ikväll efter att jag har bloggat ska jag stretsa (stavas?) sen träna lite dans!! M en nu ska jag träna den andra armen:) Puss hej♥


Av Rebecka - 30 november 2011 17:43

Till lunch på skolan åt jag Kyckling schnitzel (stavas?) och potatis som vanligt sen till kvällsmat åt jag rostbiffssallad!


Nu ska jag kolla på tv eller nåt! 

Av Rebecka - 30 november 2011 17:40

Min mamma heter Karin och min pappa heter Stefan. Dom är skilda. Pappa jobbar på ovako och mamma på hemtjänstern. Ja det är väl inte så mycket mera att berätta om dom?

Av Rebecka - 30 november 2011 17:06

Hej och tack för dom fina kommentarerna som jag får ibland. Även om dom inte är många så uppskattar jag verkligen dom;))♥♥ Men det är en liiten jag som jag retar mig på. Och de är dom som inte skriver sitt namn. Man behöver ju inte skriva sitt hela långa/korta namn men jag vill inte typ att man skriver anonym utan man kan ju iaf skriva ett smeknamn;);) Men nu lämnar vi det så berättar jag i stället vad som har hänt idag då;D


Idag var det ju skola igen på morgonen vid åtta som valingt då:/ Sen orkar jag inte berätta allt vad vi gjorde men sista timmen så hade vi gympa, men våran riktigt lärare var sjuk så vi hade en vikarie och då fick vi ha fritt;);)♥

Sen så duschade jag å så. Och så vart jag skit "på ren svenska" sugen på lösgodis, jag ringde pappa och frågade om jag kunde få gå å köpa bara liite lösgodis. Och jag fick gå och köpa liite lösgodis, hehe. Sen gick jag hem och åt lite sånt (har fotfarande kvar för alla som vill veta det:)) Sen så försökde jag fixa en design men bloggdesign.se bara hackade och krånglade så då var jag tvungen att vänta i typ en halvtimme som känns som 10 år.!.! Sen nu är jag på så bra blogg humör fast jag vet ju inte riktigt vad jag ska skriva om;/ Men juste jag var inne på den här fina tjejens blogg http://tovenorin.devote.se och hon hade skrivit lite om mig i ett inlägg;)♥ Så jag skulle vilja tipsa om hennes blogg också för det är verkligen värt att gå in på den, för hon har en super snygg blogg och hon är super söt. Hon bloggar bättre än mig. Hon får ju lägga ut bilder på sig själv och det får ju inte jag   Men gå in på http://tovenorin.devote.se och lämna en kommentar eller ställ en fråga eller nåt bara ni kollar på den!!!!


Sen har jag knäppt lite onödiga bilder som jag tänkte lägga ut på bloggen när jag kommer hem till mamma! Men BARA om jag kommer ihåg det, vilket jag oftast inte brukar göra "hehe". Sen ska jag bara påminna er om att dans är verkligen livet och det vet alla duktiga dansare♥ Vill verkligen tipsa er om att börja dansa för jag lovar er i slutändan är det värt det. Man får bra kondition, såsmåningom blir man vigare och det är verkligen rent ut sagt skit roligt!!!!!!!!!!! Men såklart det är ju era liv och ni gör vad ni vill med dom. Huvudsaken är att man håller igång och inte sitter inne hela dagarna;))♥♥ Nu vet jag faktiskt inte riktigt om jag har nå mera att skriva.... Hmmm ska tänka lite ett tag............................. Nej jag kommer inte på nå mera så ni får väl helt enkelt ta och vänta tills jag kommer hem till mamma (om jag kommer ihåg det då;)) Och kom ihåg gå in på http://tovenorin.devote.se....


Ha det så bra tills jag bloggar senare:)


Puss o kram♥♥♥♥

Av Rebecka - 27 november 2011 17:34

Men ååh nu ska det här kalla börja igen, men det är alltid roligt med första men ändå;(( Nu ska jag ta o äta lite;)

Av Rebecka - 27 november 2011 16:51

Åhh maria är ju bara för härlig tänkte lägga ut lite klipp med henne;))

Hahhahhhahahahahahhahaha i början ser ju Maria ut som en apa hahhhahhahha!!;)))

Åååh den där familjen är bara för mysig

Nu ska jag gå och kolla på tv;))


Puss o kram♥

Av Rebecka - 27 november 2011 16:08

Min första "riktigt" kärlek var nog med en kille som heter William! Vi är ihop nu också;)) Men nu måste ja ta å dra;))


Puss o kram♥

Presentation


Hej där alla glada (och sura) på den här bloggen kan du läsa om min vardag och mitt intresse för dans och så klart mycket annat!!
Enjoy!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vilken kändis tycker du bäst om?
 Selena Gomez
 Rihanna
 Britney Spears
 Owl City
 Justin Bieber
 David Guetta
 Lady Gaga
 Miranda Cosgrove
 Alexandra Stan
 Adam Lambert
 Beyoncè

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Gästbok

Hej! här kan du skriva dit eget gästinlägg!  

Blogkeen

rebbesvardag

Gästbok

hittabloggen.se

GÅ in på den här sidan ocb få flera läsare: http://hittabloggen.se


Skapa flashcards