Alla inlägg under december 2011

Av Rebecka - 31 december 2011 13:55

Nu tycker JAG att NI ska gå in på en jätte fin tjejs blogg.. Hon heter Evelinn. Klicka HÄR för att komma till hennes blogg..   Fick tyvärr inte med hennes beskrivning om sig själv! Men kolla in på hennes blogg! Men sluta inte läsa min för det!

Av Rebecka - 31 december 2011 13:41

Hej jag är ledsen för dålig bloggning! Skulle ju ha bloggat igår men jag fick mycket annat för mig:( Och idag har jag varit ute med Melle och nyss åt jag och kollade på Smurfarna! Ganska bra film faktiskt! Mycket bättre när allt inte är tecknat! Och idag är det ju nytårsafton! Skriver ett nytt inlägg snart om det! Sen kanske jag kommer att skriva ett kapitel av ALDRIG att jag bor med henne! Får se:)


Puss♥

Av Rebecka - 30 december 2011 09:42

God morgon idag vaknade jag av att Angeliqua ringde mig vid halv tio tiden och jag pratar med henne just nu också;) idag ska ni kanske få lite bilder!? Jag ska vänta tills pappa vaknar, då ska jag dit sen ska vi till Konsum och sen äta! Efter det ska jag vara med Angeliqua!!!;)Ska upp och göra frukost nu sen bloggar jag på datorn;) om det inte blir så då bloggar jag ju garanterat senare idag!! Men jaja bye;)Puss<3

Av Rebecka - 29 december 2011 20:27

Jag gjorde ett halvt videoinlägg sen så dog min mobil så nu är mobilen död!!! FYFAN vad jag är trött på att det nara ska bli förstört! Och nu har jag haft 17 unika besökare idag!!! Jag älskar er alla mina undeerbara lläsare!!! Och eftersom att jag vart ganska arg så om jag får minst 6 kommentarer till det här inlägget så kommer jag att göra ett videoilägg om inte nej då blir det inget!!!



Och nu när jag loggade in igen så hade jag 2 nya kommentarer! Och en av dom ska få en länkning!!!! Men det fixar jag imorgon;) Alltså ett stort och kärleksfullt tack till alla kommentarer! Idag var det 4 eller 5 kommentarer och det är många som får typ 50 per dag men jag har inte nån så bra blogg så jag får nöja mig med det! Och än en gång TACK!!!

Nu gick Angeliqua precis hem efter att ha varit här ett litet tag:) 


Och nu blir det julmacka med julskinka på och julmust och till efterätt nlir det bilar och godis mix:D

Nu ska jag kolla på film och ja äta det jag nyss rabblade upp!


Puss♥

Av Rebecka - 29 december 2011 15:28

Hej! Statistiken går lite upp och ner! Igår hade jag 24 besökare och idag 14 hitills!! men jag tycker att det är mycket mot för förut då jag bara hade 2 läsare per dag! Så kämpa på nu allihopa!

 

Ojoj det här var en dag då jag hade vunnit nå dagens blogg på flera bloggar! Och det var tider det!! Älskade den dagen!!!♥♥


Puss♥

Av Rebecka - 29 december 2011 14:30

Hej nu har jag kommit hem ifrån köpis:) Och jag har köpt lite kläder. Tänkte knäppa kort på dom lite senare för just nmu har jag inte min överförnings slad till mobilen!! Och jag är glad!! När jag loggade in hade jag 2 nya kommentarer av 2 av mina favorit blogerskor!!!:) Tack tack tack tack. Och ni vet fortfarande att jag blir jätte tacksamm av kommentarer!! Jag älskar verkligen kommentarer!!!!! Och jag älskar er alla som läser min blogg varända dag. Och jag är jätte tacksam om ni tipsar mig om bloggar eller vad jag ska blogga om eller tipsar era kompisar eller nära om min blogg!!!! Nu ska jag ta och kolla min statestik... Bloggar efter det så får ni veta hur många besökare jag har haft

idag:)



Puss♥

Av Rebecka - 28 december 2011 18:31

Vilken är bäst??

Orginal :

Speed up:

ÅÅÅh jag älskar båda dom hära!! jag vill bara dansaaaaa!!!! Nu blir jag iaf pigg:D Tror att jag ska dansa nu eller träna på gå ner i spagat:D ÅÅh love you dance  

♥♥♥Ackes♥♥♥



Pöss på er♥




Av Rebecka - 28 december 2011 17:59

Jag har varit såå trött på kvällarna på sistonde. Ni har säkert hört här på bloggen att jag har skrivit att jag är såå trött och att jag bara klagar men det är så jag är rent ut sagt skit trött vid den här tiden på kvällen och sen senare blir jag bara piggare och fast att jag sover 11-09.30 så är jag trött och det ska man väl inte vara. Och jag har inte precis gjort nåt speciellt heller:( Men men det blir väl bättre? Hoppas det iaf...


Imorgon händer det inget speciellt... Om ingen vill göra nåt? Om ni vill det lämna en kommentar, skicka ett sms eller ring!! Gör NÄSTAN vad som helst med DIG:)


Puss♥

Presentation


Hej där alla glada (och sura) på den här bloggen kan du läsa om min vardag och mitt intresse för dans och så klart mycket annat!!
Enjoy!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vilken kändis tycker du bäst om?
 Selena Gomez
 Rihanna
 Britney Spears
 Owl City
 Justin Bieber
 David Guetta
 Lady Gaga
 Miranda Cosgrove
 Alexandra Stan
 Adam Lambert
 Beyoncè

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Gästbok

Hej! här kan du skriva dit eget gästinlägg!  

Blogkeen

rebbesvardag

Gästbok

hittabloggen.se

GÅ in på den här sidan ocb få flera läsare: http://hittabloggen.se


Skapa flashcards