Alla inlägg den 11 november 2011

Av Rebecka - 11 november 2011 21:37

Hej nu har jag kollar på idol. det är så dryg att man måste vänta så länge! Alltså man hinner ju somna innan det blir utröstning! Först idol 20.00-21.30 sen Helienuis hörna (stavas?) 21.30-22.00 sen nyheterna 22.00-22.25 sen efter det ja så börjar idol igen och då ska det ju väntas och greja och ha reklam och sånt! Sen är det idol extra på tv 11! Alltså typ till och med vuxna hinner ju somna och vad ska man göra om man inte vill se på tv emellan då? Men iaf här kan ni gå in och kolla http://kolla.tv skulle ha satt in en bild men man kunde bara kopiera och det vart inte så bra men ni kan väl få en bild också:)


TV4

 
 
 
Men kanske inte så roligt för er att läsa men det var det ända jag hade och göra nu! Ska väl försöka att hitta på nåt annat att göra nu då!
 
Ha det så bra tills jag bloggar igen:)
 
Puss o kram♥

Presentation


Hej där alla glada (och sura) på den här bloggen kan du läsa om min vardag och mitt intresse för dans och så klart mycket annat!!
Enjoy!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vilken kändis tycker du bäst om?
 Selena Gomez
 Rihanna
 Britney Spears
 Owl City
 Justin Bieber
 David Guetta
 Lady Gaga
 Miranda Cosgrove
 Alexandra Stan
 Adam Lambert
 Beyoncè

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Gästbok

Hej! här kan du skriva dit eget gästinlägg!  

Blogkeen

rebbesvardag

Gästbok

hittabloggen.se

GÅ in på den här sidan ocb få flera läsare: http://hittabloggen.se


Ovido - Quiz & Flashcards