Alla inlägg under juli 2011

Av Rebecka - 31 juli 2011 15:56

Hej här kommer lite bilder

Lite nagel - dekorationer!  

två arband som jag fick ifrån kina av min kusin Lollo... ett dg armband:P

Ett par snygga solglasögon!?

  här är klacken   Så här hög klack....

Så nu ska jag gå ut med http://angeliquaandersson.bloggplatsen.se

ha det♥




Av Rebecka - 31 juli 2011 10:29

del 1

Del 2

Del 3

Avsnitt 17 Del 1 av 3

Del 2

Del 3

Ha det bra då♥







Av Rebecka - 31 juli 2011 10:19

Ja det tror jag.....

"Haha"

Jag sitter och kollar på: so you think you can dance?

Det är faktiskt bra!

Men iaf idag ska jag typ inte göra så mycket jag ska vara med Angeliqua senare!
Alltså jag vet att jag inte har lagt ut kompisar på nätet på typ 10000 år!!!!

Men det kommer några avsnitt i nästa inlägg   

Jag sitter och äter lite godis också:P

Ha det bra då♥

Av Rebecka - 30 juli 2011 13:26

Grattis mormor!

alla mina kramar till dig♥

Av Rebecka - 30 juli 2011 10:06

Hej jag är med och tävlar i Sara Tjulanders veckans blogg!

Hon är super snygg och bäst..

Kolla vad snygg hon är?

ÄLSKAR DIG! 

Av Rebecka - 30 juli 2011 09:30

Hej igår hade jag jätte roligt!

Men vi hittade inte minneskortet till kameran men några bilder tog vi med telefon=)

Jag kom hem typ 21.00 igår så åkte vi förbi jensas och tog med hämt   mat!

Jag och mamma delade på en kebeb-sallad, efter det så kollade vi på någon film!

Sen vid elva tiden vart jag jätte trött och gick och la mig!

Men Tobbe ni vet tobbe trollkarl!

Han var där kl. 14.00 och 16.00 fast vi kollade inte på han. 

Bara i slutet när han sålde nå trolleri grejer, då fick vi kort på han med nån annan, fast det syns inte så bra! Men här kommer en eller två bilder på han.  Tog bara med en!

Men här kommer en bild när jag åker nå hästar med mammas kompis barn...  Min outfit också!!

Här är när vi väntade på bussen inne i city terminalen!  Visst är det fint?

 Sen hade vi typ inga flera bilder 

Men idag ska jag på kalas hos min mormor!

Så kommer nog inte blogga nåt, jo kanske ikväll!

Ha det så bra så länge då♥ 

Av Rebecka - 28 juli 2011 22:18

Nu ska jag gå och lägga mig för jag lär upp 06.30 i morgon!

Så god natt!

Puss o kram♥

Av Rebecka - 28 juli 2011 14:38

Hej! Guud vad jag vart sugen på PIZZA! Mormor kommer så jag ska fråga om jag kan gå med pappa och äta pizza annars så tjatar jag att vi ska gå ändå!

Ha det då♥

Presentation


Hej där alla glada (och sura) på den här bloggen kan du läsa om min vardag och mitt intresse för dans och så klart mycket annat!!
Enjoy!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vilken kändis tycker du bäst om?
 Selena Gomez
 Rihanna
 Britney Spears
 Owl City
 Justin Bieber
 David Guetta
 Lady Gaga
 Miranda Cosgrove
 Alexandra Stan
 Adam Lambert
 Beyoncè

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Gästbok

Hej! här kan du skriva dit eget gästinlägg!  

Blogkeen

rebbesvardag

Gästbok

hittabloggen.se

GÅ in på den här sidan ocb få flera läsare: http://hittabloggen.se


Skapa flashcards