Alla inlägg under juli 2011

Av Rebecka - 21 juli 2011 10:23

Hej just nu på sommaren så hinner jag inte blogga så mycket som ni har märkt, men jag försöker så gott jag kan! Senare när vi börjar skolan så bloggar jag mycket när jag kommer hem   Men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om men idag ska jag försöka knäppa lite bilder   Vad ska ni göra idag? Jag ska bara vara med http://angeliquaandersson.bloggplatsen.se (Angeliqua) vi ska nog inte göra nåt speciellt jag kanske ska övertala henne att åka till Pilparken och knäppa kort och om det blir varmt kanske jag kan övertala pappa att gå till ladis!! Men nu ska jag lägga ut kompisar på nätet i nästa inlägg.

Ha en super bra dag!

Kram Rebecka♥

Av Rebecka - 20 juli 2011 17:40

Hej idag har jag inte heller gjort nåt speciellt, jag har varit med Angeliqua igen, vi badade på ladis ett tag och typ bara suttit vid datorn och hon har spelat sims och jag har kollat runt lite bara... Men nu ska jag gå och äta..! Bloggar kanske senare ikväll.. Ha en super bra kväll  

Kram♥

Av Rebecka - 20 juli 2011 09:54

Nu var det allt tror jag

kram♥


Av Rebecka - 20 juli 2011 09:27

Del 1

Del 2

Del 3

Nu ska jag klä på mig

Kram♥


Av Rebecka - 20 juli 2011 09:21

Hej och good morgon idag är jag på strålande humör!  

Igår gjorde jag inge speciellt jag var ute och cyklade med Angeliquaandersson.bloggplatsen.se och bara åkte runt.. Men idag kanske bara kanske ska jag vara med Cajsa. I nästa inlägg kommer två avsnitt av kompisar på nätet som jag tyvärr glömde igår men det är dålig upptradering nu när det är sommar... Men nu ska jag lägga ut kompisar på nätet!

Kram♥

Av Rebecka - 19 juli 2011 17:30

  Haha

Kram<3

Av Rebecka - 19 juli 2011 09:47

Hej här kommer dagens låt!

Kram♥


Av Rebecka - 19 juli 2011 09:17

 

 

Naaw såå sööt! ♥♥♥♥


Presentation


Hej där alla glada (och sura) på den här bloggen kan du läsa om min vardag och mitt intresse för dans och så klart mycket annat!!
Enjoy!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vilken kändis tycker du bäst om?
 Selena Gomez
 Rihanna
 Britney Spears
 Owl City
 Justin Bieber
 David Guetta
 Lady Gaga
 Miranda Cosgrove
 Alexandra Stan
 Adam Lambert
 Beyoncè

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Gästbok

Hej! här kan du skriva dit eget gästinlägg!  

Blogkeen

rebbesvardag

Gästbok

hittabloggen.se

GÅ in på den här sidan ocb få flera läsare: http://hittabloggen.se


Skapa flashcards