Alla inlägg under juli 2011

Av Rebecka - 8 juli 2011 20:47

Hej igen juste glömde ju 7-kampen. Men efter badhuset så var vi hemma oss min faster Carina mamma drack kaffe och så men då plingade det på dörren och det var två kompisar till Lucas, den ena är en lillebrosa till min kompis Hanna med iaf så gav dom Lucas en lapp där stod det kom till 7-kamp hemma hos mig klockan 05.00

Kommer inte ihåg riktigt men ungefär sådär... Men då var klockan typ 16.00 Lucas föräldrar skulle åka och handla och Lucas ville inte förlja med så han var hos oss istället jag och han låg på en filt i skuggan och läste. Då kom Alexander och Albin (Dom som gav han lappen) Men dom sa att det började och så frågade dom oxå om jag ville vara med. Det ville jag. Vi åkte hem till Alexander/Hanna när vi väl var där så körde vi olika grenar bla bollkastning, freesbie, staffet, dragkamp, längdhopp m.m sen fick vi fika och sockervadd. Jag vann allt!   Dom som var med var jag, Hanna E, Albin N, Alexander E, Robin vet inte vad han heter i efternamn, Lova F, Lucas ML.. Nu orkar jag inte skriva nå mera..

Kram♥

Av Rebecka - 8 juli 2011 20:44

Hej det vart ändrade planer vi åkte till badhuset med kusinen Lucas istället. Det var ju roligt! Imorgn vet jag inte vad vi ska göra men jag hoppas på att gå ner på stranden för jag vill se dom nya bryggorna! Om det blir fint väder då  

Kram♥

Av Rebecka - 8 juli 2011 09:40

Neej! Det blir nog inge mångeln för mormor säger att det ska bli regn. Vi åker nog till mammas kusin Eva och min tremäning Thim.. Elr vi har inte bästammt än..

Kram♥

Av Rebecka - 8 juli 2011 08:44

Hej och god morgon idag ska jag och mamma åka tíll mångeln och kansek bada elr nåt! Här kommer dagens låt

kram♥


Av Rebecka - 7 juli 2011 21:25

Hej förlåt att jag inte lägger upp bilder mer som dagens outfit med jag orkar inte.

Iaf idag har jag inte gjort något jo


1. Var till köpis och köpte ett linne.

¨

2. När jag kom hem duschade jag, filade fötterna och måla naglarna. Det vart grön aktigt på tå naglarna och på händ naglarna elr vad man säger.

Den andra från vänster har jag nu!

kram♥

Av Rebecka - 7 juli 2011 10:01

Hej här kommer Älska mig del 6

Av Rebecka - 7 juli 2011 09:18

Hej och god morgon idag fyller farfar år!

Jag vet inte vad jag ska göra idag vad ska ni göra idag då?

Jag kanske ska övertala pappa att åka till köpis elr nåt  

Kram♥

Av Rebecka - 6 juli 2011 22:13

Hej idag har jag varit hos C,J vi åt köttfärslimpa, badade och stutsade...

Typ det men nej jag orkar inte berätta allt!

Men jag har iaf haft roligt idag  

Imorgon kommer sista delen av Älska mig!

Nu ska jag kolla på Eclipse Twilight sagan!

Kram♥

Presentation


Hej där alla glada (och sura) på den här bloggen kan du läsa om min vardag och mitt intresse för dans och så klart mycket annat!!
Enjoy!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vilken kändis tycker du bäst om?
 Selena Gomez
 Rihanna
 Britney Spears
 Owl City
 Justin Bieber
 David Guetta
 Lady Gaga
 Miranda Cosgrove
 Alexandra Stan
 Adam Lambert
 Beyoncè

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Gästbok

Hej! här kan du skriva dit eget gästinlägg!  

Blogkeen

rebbesvardag

Gästbok

hittabloggen.se

GÅ in på den här sidan ocb få flera läsare: http://hittabloggen.se


Ovido - Quiz & Flashcards