Alla inlägg under januari 2012

Av Rebecka - 30 januari 2012 18:42

Hej:D Idag: Skola som vanligt! Slöjd sista timmen! Till knoppen! Först mellis, sen film och popcorn! Efter det tränade jag och Casja lite! Ska ju bli färdiga tills på ondag!!:O Efter det gick jag hem! och har inte gjort så mycket! Ätit är typ det ända! Jag har kollat lite bloggar. Ska snart kolla mailen! Och senare ska Alicia kolla om hon kan fixa snygg rubrik grej, om nån fattade vad jag menade med det då! Och nyss var jag inne och kollade på min statistik på unika besökare (på adancelife!) Och i lördags när jag startade den så hade jag 4 läsare, igår 6 och idag 10!! Tycker att det är ganska mycket, med tanke på att jag inte bloggar på den och har bara haft den i ca 3 dagar nu! Kommer kanske att börja blogga på den ikväll! Det visar väl sig:) Ska iaf försöka göra det snyggt där och typ sätta in i kategorier och sånt! T.e.x vardag, dans, dagens låt o.s.v o.s.v Hoppas att det går lika bra om inte bättre som det har gårr med den här bloggen!!:D

http://adancelife.blogg.se


Och glöm inte att gå in på Alicias blogg http://aliciaalinnea.blogg.se  !!





aliciaalinnea.blogg.se

Av Rebecka - 29 januari 2012 15:28

Hej! Nu har jag vart på planen och åkt skridskor sen klockan halv ett!! Så nu har jag skavsår!!:/ mamma gick hem lite tidigare och när jag kom hem så var det en klassiska i ugnen!! Tack mamma!!:) det ska bli gott! Den är nog snart klar!!!:D och var nyss inne och kollade på andra bloggen adancelife! Snygg hittills:)<3 funderar på att fråga mamma om vi kan hyra jag saknar dig! Den är så bra och har bara sett sen en gång på bio!! Nån av er andra som har sätt den? Nu ska jag kolla på 112 på liv och död! Riktigt bra;) bloggar kanske ikväll:D ha det bäst tills jag bloggar igen då!:D Puss<3

Av Rebecka - 29 januari 2012 10:28

Nu är jag med och tävlar om ett valfritt iphone skal från mirabling.se hos Hanna  var med du också!!   

Var med så kom ihåg gå in på mirabling.se och hannalovisasol.se Var med du också!!!:D

Av Rebecka - 29 januari 2012 10:09

Hej hej:D Just nu sitter jag och kollar på Streetstar del 2! Braa!! Snart ska jag klä på mig, plattahåret och sminka mig!! Först ska jag bara kolla klart på det här då:D Och guud vad jag längtar tills min andra blogg blir klar:D Hoppas att den blir snygg!! Då skulle det bli roligt att blogga på den dära! 



Apropå ingenting så längtar jag tills jag fyller år!!! Och då längtar jag mest till överraskningen!! Hehe:) Det ska bli fun fun söru!! Nu ska jag kolla klart på streetstar då!!:D


Ha det bäst!'


Puss puss♥




Av Rebecka - 28 januari 2012 20:33

Hej igen! nu har jag dragit en vinnare av tävlingen och vinnaren vart Alicia!!!


ALICIA GÅ IN PÅ HENNES BLOGG!



 http://aliciaalinnea.blogg.se



Grattis!!♥



A L I C I A  -  D A N S  K U N G E N

Av Rebecka - 28 januari 2012 20:16

Hej! Nu ska jag berätta om min dag då!:DIdag har ju Cajsat vart här och vi dansade Just Dance sen vid två gick vi till hallen och kollade på handboll damerna i hallen och så klart vann hemma laget STORT!!!!!!!! Vi mötte Emilia där så i halv lek så körde vi mål stå:) När matchen var slut körde vi lite till! Sen följde jag och Cajsa med Emilia hem! Sen gick vi ner till planen och kollade om det de var nån där men det var bara 2 mindre då:/ Sen gick vi hem till mig och då mötte vi mamma som slutade precis, då skulle Cajsa hem till sin farmor! Så jag gick in och kollade på tv, sen ringde Angeliqua och frågade om jag kunde följa med till köpis och det kunde jag väll!!! Sen när jag kommer hem så är maten klar och jag åt potatisgratäng och kött med pepparsås:D Gott söru! Sen satt vi på en film vid halv 6 och när den var slut så kändes det som om klockan var typ 10 för jag är så trött men klockan var bara halv åtta! Då väntade jag tills mamma var klar vid datorn så vart klockan åtta och så började Gladiatorerna och jag loggade in på bdb! Följ mig där föresten jag heter RebeckaDance. Jag känner mig typ som nät jag har varit magsjuk och när man börjar bli frisk men är bara trött! Så känner jag mig:( Inte roligt! Känns typ som om klockan är 3 på natten nu! Så trött i ögonen är jag!! Men nu ska jag kolla på gladiatorerna!


Ha det bäst!!


Puss♥

Av Rebecka - 28 januari 2012 10:54

Hej:D Nu ska jag äta sen åker mamma och jobbar och Cajsa kommer:) Vi ska dansa lite wii och kanske lägga på lite nya steg till dansen låten här nedan ska vi ha till öppet hus här på skolan när vi ska dansa och till knoppen discot! Vi har bara 30 sekunder kvar så får väl se om vi kommer på det sista idag då:P Och längtar tills jag kan börja blogga på min nya blogg:) Då ska det bli roligt att se hur många besökare jag får där i början då:D Nu är det snart mat så jag ska kolla lite bloggar först sen äta och så kommer ju Cajsa:D


vad tycker ni? Jag tycker inte låten är speciellt bra att lyssna på men den är bra för oss att dansa till:D


Ha det bäst tills jag bloggar igen:D



Puss♥

Av Rebecka - 27 januari 2012 22:04

Nu har jag skapat en nu blogg den heter adancelife klicka på bildern för att komma till den!! Jag kommer inte att blogga på den förns en jag eventuellt får en ny design av Alicia hoppas på det♥ Nu ska jag gå och lägga mig efter en slappa dag som jag typ inte har gjort någonting! Men är ändå piss trätt!! Jaja det är väl bara för att man sitter inne och inte gör något! imorgon blir det förmodligen bloggning!" Och hoppas då att jag får hjälp med min nya blogg:D Ha det bäst tills jag förmodligen bloggar imorgon:D


Puss♥

Presentation


Hej där alla glada (och sura) på den här bloggen kan du läsa om min vardag och mitt intresse för dans och så klart mycket annat!!
Enjoy!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vilken kändis tycker du bäst om?
 Selena Gomez
 Rihanna
 Britney Spears
 Owl City
 Justin Bieber
 David Guetta
 Lady Gaga
 Miranda Cosgrove
 Alexandra Stan
 Adam Lambert
 Beyoncè

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Gästbok

Hej! här kan du skriva dit eget gästinlägg!  

Blogkeen

rebbesvardag

Gästbok

hittabloggen.se

GÅ in på den här sidan ocb få flera läsare: http://hittabloggen.se


Skapa flashcards