Alla inlägg under november 2011

KOm

Av Rebecka - 27 november 2011 16:05

Hej sitter här och väntar på en person! Snälla kom! Vi var till mormor på förmiddagen istället;)) Och nu ska jag göra dag 2. Alltså ni kanske inte fattar men ni kommer att förstå i nästa inlägg;))♥

Av Rebecka - 27 november 2011 10:07

Hej och god morgon! Vill ha en iphone. Skriver bara det för att det är ju så intressant för er!!  Men idag på förmiddagen kanske jag ska träna lite och sen på eftermiddagen ska jag å mamma till mormor och typ äta och sådär och juste jag ska ju till moster också och prova en jacka och sen eventuellt få den;))) Men jag behöver tips på låtar som man kan dansa till för det är ju inge kul att träna utan nå bra musik!

S¨å om ni har nå bra street eller disco låtar så kom gärna med förslag!


Puss o kram♥♥

;-)

Av Rebecka - 26 november 2011 22:13

Nu tänkte jag gå och lägga mig! jag har kollar på Så mycket bättre och nån film efter. Och nu tänkte jag gå och lägga mig å läsa eller göra läxan. Tror nog det blir läsa för vem orkar göra läxan på en helg?? Egentligen inte jag, men jaja. Jaja men nu vill mamma ha datorn så bloggare väll lite mera imorgon då!  

En bild som jag har lagt ut förut och som jag älskar! Det ser såå gott ut;))♥ Men God natt då;-)


Puss o kram♥♥

Av Rebecka - 26 november 2011 18:46

Hej, jag heter Rebecka (får inte skriva efternamnet  ) jag är 11 år, mina intressen är att dansa, springa och vara med kompisar! Jag har blont hår och blå gröna ögon! Ja nu vet jag inte riktigt nå mera som man kan skriva för att inte avslössa för mycket!


Men ses väl sen då Bye bye

Av Rebecka - 26 november 2011 18:28

Heej! Jag gör väll som alla andra jag då! Kör det där idag 1-30



♥ Dag 1 - Presentation:

♥ Dag 2 - Min första kärlek:

♥ Dag 3 - Mina föräldrar:

♥ Dag 4 - Det här åt jag idag:

♥ Dag 5 - Vad är kärlek:

♥ Dag 6 - Min dag:

♥ Dag 7 - Min bästa vän:

♥ Dag 8 - Min bästa film:

♥ Dag 9 – Min tro:

♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag:

♥ Dag 11 – Mina syskon:
♥ Dag 12 – Mina framtidsplaner:
♥ Dag 13 – Den här veckan:
♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag:
♥ Dag 15 – Mina drömmar:
♥ Dag 16 – Min drömkille:
♥ Dag 17 – Mitt favoritminne:

♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag:
♥ Dag 19 – Detta ångrar jag:
♥ Dag 20 – Den här månaden:
♥ Dag 21 - Min bästa film:
♥ Dag 22 – Det här upprör mig:
♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre:
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta:
♥ Dag 25 – Drömjobb:
♥ Dag 26 – Mina rädslor:
♥ Dag 27 – Min favoritplats:
♥ Dag 28 – Det här saknar jag:
♥ Dag 29 – Favorit årstid:
♥ Dag 30 – Favorit skor:


Nu tänkte jag börja med nummer 1;)

Av Rebecka - 26 november 2011 17:05

JAG VILL HA EN IPHONE! SNÄLLA!!! DET SPELAR INGEN ROLL VILKEN 3G ELLER 4 ELLER 4S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   Nu har jag konmit hem från köpcentumet (vill inte säga vad det heter) Och vi kollade på en iphone och det är en av mina älsklingar nu!!!

SNÄLLA JAG VILL HA EN IPHONE!!!!!

Av Rebecka - 26 november 2011 10:35

Hej nu tänkte jag tipsa er om en hemsida där man ja kan tillexempel kolla topplistorna och sådär! http://sverigesradio.se och om man söker i sökrutan på musikkpriset topplistan så kommer min danslärare Ida long upp som vann det priset;) Hon har också varit med på nyheterna!!!♥♥♥♥


Av Rebecka - 26 november 2011 09:52

Men åååh nu vart de nå fel så jag kan bara ha den som jag har nu som header och den är inte så snygg!! Men jag ska försöka att fixa det under dagen!! Och mamma å pappa snälla snälla jag vill ha en iphone!! Idag ska jag och Angeliqua fråga föräldrarna om nån av dom kan skjutsa oss å åka och handla lite! Eller ja iaf kolla lite i affärer!!!!!! Men nu tänkte jag bjuda på en ganska bra låt!!!

Bra va???


Men nu ska jag göra nåt annat! Ha det så bra tills jab bloggar igen!:)


Puss o kram♥

Presentation


Hej där alla glada (och sura) på den här bloggen kan du läsa om min vardag och mitt intresse för dans och så klart mycket annat!!
Enjoy!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vilken kändis tycker du bäst om?
 Selena Gomez
 Rihanna
 Britney Spears
 Owl City
 Justin Bieber
 David Guetta
 Lady Gaga
 Miranda Cosgrove
 Alexandra Stan
 Adam Lambert
 Beyoncè

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Gästbok

Hej! här kan du skriva dit eget gästinlägg!  

Blogkeen

rebbesvardag

Gästbok

hittabloggen.se

GÅ in på den här sidan ocb få flera läsare: http://hittabloggen.se


Skapa flashcards