Alla inlägg den 4 november 2011

Av Rebecka - 4 november 2011 17:10

Hej just nu sitter jag och kollar på friends for change game. Idag var jag först hemma hos Cajsa sen åkte vu ut och cyklade och körde fotboll med 4 till! Sen åkte jag och m, a och Cajsa ut och cyklade lite till, men sen så frös vi så mycket så a åkte hem till mig och m åkte hem till Cajsa sen åkte jag och Alva till konsum och köpte kladdkake mazariner med sprutgrädde! Och nu sitter jag ju och kollar på friends for change!

Tänkte skriva av ett till kapitel ifrån boken men jag orkar inte och hinner inte ju heller nu, så vi ses väl när vi ses då!


Puss o kram♥


Älskar dig lalalla

Av Rebecka - 4 november 2011 11:41

Hej nu har jag fått ett dånt fär dum mail igen och det ska jag lägga in både på engelska och svenska här kommer det:

 

Yahoo/Msn Lottery Incorporation
10 Bina Gardens,South Kensington,
London.United Kingdom.
 
Dear Winner,
 
This is to inform you that you have won a prize of £1,000,000.00 GBP{One Million Great Britain Pounds} for the month of November 2011.YAHOO&MSN MICROSOFT WINDOWS, collects all the email addresses of the people that are active online.Among the millions that subscribed to Yahoo and Hotmail we only select five people every year as our winners through electronic balloting System without the winner applying,we congratulate you for being one of the persons selected.
 
***PAYMENT OF PRIZE AND CLAIM***
You are to fill the below information..
CLAIMS REQUIREMENT
FULL NAME:.......................
AGE/SEX:.........................
HOME ADDRESS.....................
COUNTRY/STATE:...................
NATIONALITY......................
PHONE MOBILE:.....................
OCCUPATION:......................
 
You are requested to contact EVENTS MANAGER,
Mr.Thomas Lampard
Microsoft Promotion Award Team®
Phone: +447024079362
EMAIL: onlinepromomicrosoft@yahoo.com.hk
 
Yours Faithfully,
Jordan Goldberg
Head Of Council Verifications Dept.


På svenska:  Yahoo / MSN Lottery Bolagsbildning
10 Bina Gardens, South Kensington,
London.United kungariket.
 
Kära vinnare,
 
Detta för att informera dig om att du har vunnit ett pris på £ 1,000,000.00 GBP {One Million Storbritannien pund} för november månad 2011.YAHOO & MSN Microsoft Windows samlar alla e-postadresserna till de personer som är aktiva online.Among de miljoner som prenumererar på Yahoo och Hotmail vi bara välja fem personer varje år som våra vinnare genom elektronisk röstning systemet utan vinnaren att tillämpa, gratulerar vi dig för att vara en av de valda personerna.
 
*** BETALNING AV PRISET och hävdar ***
Du ska fylla i nedanstående information ..
kRAV kRAV
FULLSTÄNDIGT NAMN :.......................
ÅLDER / SEX :.........................
HEMADRESS .....................
Land / stat :...................
NATIONALITET ......................
Telefon Mobil :.....................
YRKE :......................
 
Du ombeds kontakta Events Manager,
Mr.Thomas Lampard
Microsoft Promotion Award Team ®
Telefon: +447024079362
E-POST: onlinepromomicrosoft@yahoo.com.hk
 
Med vänlig hälsning
Jordan Goldberg
Chef för rådets Kontroller Dept

Presentation


Hej där alla glada (och sura) på den här bloggen kan du läsa om min vardag och mitt intresse för dans och så klart mycket annat!!
Enjoy!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vilken kändis tycker du bäst om?
 Selena Gomez
 Rihanna
 Britney Spears
 Owl City
 Justin Bieber
 David Guetta
 Lady Gaga
 Miranda Cosgrove
 Alexandra Stan
 Adam Lambert
 Beyoncè

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Gästbok

Hej! här kan du skriva dit eget gästinlägg!  

Blogkeen

rebbesvardag

Gästbok

hittabloggen.se

GÅ in på den här sidan ocb få flera läsare: http://hittabloggen.se


Skapa flashcards