Alla inlägg den 7 september 2011

Av Rebecka - 7 september 2011 17:14

 

Smile bra låt och bra artist!


Av Rebecka - 7 september 2011 17:04

Hej, jag är jätte glad och så men jag blir väldigt irriterad när mina kompisar och såna som jag känner ska härma mig!!! som teresevardag och tovesvardag (hon har bytt blogg) Men snälla kan folk inte skaffa en egen fantasi? Som när jag lägger ut big brother låten ja då kommer den upp på en kompis blogg dagen efter!!!!!!!




Iaf idag har det varit skola igen   Och vi hade gympa idag! Det var ganska roligt, sen gick jag och Cajsa till knoppen och tränade lite, åt mellis och ja.. Sen efter ett tag gick Cajsa hem och jag var kvar med Angeliqua och några till! Och nu är jag hemma..! Nu ska jag gå in på bloglovin och kolla in mina 222 inlägg, sen ska jag äta!!

Presentation


Hej där alla glada (och sura) på den här bloggen kan du läsa om min vardag och mitt intresse för dans och så klart mycket annat!!
Enjoy!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vilken kändis tycker du bäst om?
 Selena Gomez
 Rihanna
 Britney Spears
 Owl City
 Justin Bieber
 David Guetta
 Lady Gaga
 Miranda Cosgrove
 Alexandra Stan
 Adam Lambert
 Beyoncè

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Gästbok

Hej! här kan du skriva dit eget gästinlägg!  

Blogkeen

rebbesvardag

Gästbok

hittabloggen.se

GÅ in på den här sidan ocb få flera läsare: http://hittabloggen.se


Ovido - Quiz & Flashcards