Alla inlägg den 27 januari 2012

Av Rebecka - 27 januari 2012 22:04

Nu har jag skapat en nu blogg den heter adancelife klicka på bildern för att komma till den!! Jag kommer inte att blogga på den förns en jag eventuellt får en ny design av Alicia hoppas på det♥ Nu ska jag gå och lägga mig efter en slappa dag som jag typ inte har gjort någonting! Men är ändå piss trätt!! Jaja det är väl bara för att man sitter inne och inte gör något! imorgon blir det förmodligen bloggning!" Och hoppas då att jag får hjälp med min nya blogg:D Ha det bäst tills jag förmodligen bloggar imorgon:D


Puss♥

Av Rebecka - 27 januari 2012 12:28

Tack Alicia, för tipset och jag ska nog göra så som hon tipsade om:D Ni ser kommentaren till inlägget under:D Klicka HÄR eller HÄR Nu måste jag klä på mig ska med mormor och mamma till City Gross!! Jag kommer nog att fixa den där nya bloggen på blogg.se som det vart nu! Det gör jag nog när jag kommer hem!! för då har jag mer tid också:D och så snäll som Alicia är så kan ju hon hjälpa mig med en design som jag är sugig på!!!!! Nu har jag ändå inget mera att skriva! Så bloggar senare:O


Puss♥

Av Rebecka - 27 januari 2012 09:05

God morgon! Idag är jag hemma ifrån skolan p.g.a trötthet och träningsvärk! Idag skulle det ha bart nutidsfrågor, lämna läxorna, rast, musik bild få läxor, mat och sen skridskor! och ja...

Och idag tänkte jag lotta ut vinnaren av tävlingen som tyvärr har blivit bortglömt från min del! Ååh jag vill byta till typ devote för blogg.se verkar så svårt eller jag vet ju att det är svårt för att jag har ju min DANS BLOGG där! Men jag känner att jag säkert kommer att gå miste om läsare då? Om jag gör såhär då att jag har en till blogg där och har kvar den här, länkar till den andra och får se om det går lika bra med den:D Jag tror att jag ska fixa det senare:D Och jag vet ej vad jag ska heta då? Kanske rebbesdance? Haha, har ni nå förslag?


Jaja hoppas att jag får nå förslag då':D


Puss♥

Presentation


Hej där alla glada (och sura) på den här bloggen kan du läsa om min vardag och mitt intresse för dans och så klart mycket annat!!
Enjoy!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vilken kändis tycker du bäst om?
 Selena Gomez
 Rihanna
 Britney Spears
 Owl City
 Justin Bieber
 David Guetta
 Lady Gaga
 Miranda Cosgrove
 Alexandra Stan
 Adam Lambert
 Beyoncè

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Gästbok

Hej! här kan du skriva dit eget gästinlägg!  

Blogkeen

rebbesvardag

Gästbok

hittabloggen.se

GÅ in på den här sidan ocb få flera läsare: http://hittabloggen.se


Ovido - Quiz & Flashcards