Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Rebecka - 25 januari 2012 18:09

Hej, nu har precis mormor kommit och jag har ätit... Nu kollar jag på Lycka Till Charlie  Ska snart fråga mormor om vi kan spela typ kort eller nåt annat spel... Får se om hon vill då!  


ÅÅÅHHH, vad jag vill ha hjälp med att hitta på bra inlägg och intressanta!! Är det verkligen ingen som vill slänga in en kommentar med lite tips?? Snälla jag uppskattar verkligen det! Och det vet ni, visst??


Och glöm inte bort att följa mig på instagram♥ Uppskattar också det!!


Ha det bra för att nu ska jag kolla på Lycka Till Charlie!!


Kram och puss puss♥

Av Rebecka - 25 januari 2012 17:57

Follow me on Instagram!♥


Please:D


  
Av Rebecka - 25 januari 2012 15:02

Hej, nu är jag tillbaka från en dag med klassen på badhuset:) Och när jag kommer hem ligger just dance 3 på vardagsrums bordet! Mamma fick nåt presentkort på cdon så hon köpte ett just dance 3 till mig efter som att jag älskar ju att dansa och då kan jag ju även göra det hemma i vardagsrummet:D Då var det ju bara att stoppa in skivan i wii och börja dansa!! Fast jag gjorde typ bara 4 låtar för att jag är så trött och mamma sa att jag inte fick dansa för länge för då typ dör jag av utmattning och det gör jag ju ändå så det spelar ingen roll!! Hehe:D


Kollade statisktiken nu på unika besökare innan jag började skriva inlägget och den går bara neråt från 30 och sen bara ner för varenda dag som har gått på typ 5 dagar! Det är lite tr¨kigt tycker jag då...


Nu måste jag packa upp min väska och plocka undan kläderna som mamma har tvättat:( sen kanske jag utser vinnarna av tävlingen? Om jag orkaar...


Ha det bäst♥


Pussar och kramar♥

Presentation


Hej där alla glada (och sura) på den här bloggen kan du läsa om min vardag och mitt intresse för dans och så klart mycket annat!!
Enjoy!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vilken kändis tycker du bäst om?
 Selena Gomez
 Rihanna
 Britney Spears
 Owl City
 Justin Bieber
 David Guetta
 Lady Gaga
 Miranda Cosgrove
 Alexandra Stan
 Adam Lambert
 Beyoncè

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Gästbok

Hej! här kan du skriva dit eget gästinlägg!  

Blogkeen

rebbesvardag

Gästbok

hittabloggen.se

GÅ in på den här sidan ocb få flera läsare: http://hittabloggen.se


Skapa flashcards