Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Rebecka - 15 januari 2012 18:05

                                                 H
EJ!!


Nu ska ni vara glada hehe:D Jag har typ räknat hur ,ånga mellanslag det var över hela fältet där man ska skriva och sen delade jag det på 2 så att HEJ:ET skulle komma ungefär i mitten!!:D 




Jag har sjukt ont i benen! Och jag tänkte ta och berätta varför nu!


Igår kväll/natt vid tolv gick jag och la mig och när jag gjorde det så började mina ben tok skaka! Jag gick till mamma och så fort hon rörde mig så sutade det och sen började det igen!! Sen efter typ en timme slutade det! Fattar ni hur rädd jag vart eller? Jag hade också bestämmt att jag skulle gå ner med Faster och Kusin och åka skridskor! Imorse när jag vaknade hade jag väldigt ont i benen och kände mig fortfarande lite svag! Jag hade också sagt att jag och Cajsa kanske kommer och kollar på matchen! Men jag tog mig upp till hallen och kollade klart på matchen! Dom förlorade som jag säkert skrev? Sen skulle jag ju ner på planen men det orkar jag inte och jag får inte heller för mamma! För att ja ni förstår säkert varför! Det känns som växtverk fast typ i hela bena! Alltså inte bara nere på smalbenet! Men der sticker till iblan på olika ställern vid bena också:( Och det känns inte så mycket bättre precis att prata/skriva in det! Så nu ska jag sluta med det! Inte intressantför er att läsa att jag har ont o.s.v o.s.v o.s.v ja ni förstår?



Just nu sitter jag och läser bloggar! Tänkte ge er lite bloggtips och ja skriva upp i ett inlägg, vilka bloggar som jag läser! Men det gör jag nån annan gång när jag känner att jag har mer lust!


Nu börjar få ont i armarna av att hålla upp dom! Så nu får det räcka!! Ha det bra tills jag bloggar igen:D


Puss♥                                           
                                                  
                   

Av Rebecka - 15 januari 2012 14:33

Hej:D Nu blire Wild Ki´ds! Såg ej igår så nu ska jag kolla på datorn (repris) och precis den här tiden så är det de på tv också repris, men pappa kollar på skidskytte:/ Sugigt! Nu har jag kommit hem ifrån match i hallen (innebandy) hemma laget förlorade med kommer inte ihåg hur mycket de vart! Men det bar iaf mycket!!! Och jag har inte ens ätit lunch än! Jag åt nyss en passions frukt och macka med juice! Gott! Kommer nog att värma en soppa när jag har sätt klart på Wild Kids! Vet att det säkert låter lite fjantigt med Wild Kids! Förra året tyckte jag att det var ganska roligt att kolla på alla tävlingar! Får väl se om jag har tröttnat nu eller om jag tycker samma iår också! Men sen ska jag ju bara komma ihåg varje lördag att det är Wild Kids och det blir inte lätt!



Missade ponnyakuten igår så jag ser det ikväll kl. 19.00 repris då! Ja vill säga om jag kommer ihåg!!!



Vi fick sälja bollar på mathcen! Gick bra! var jätte några bollar kvar! Det var nån föräldrer till bortalaget som vann 150 kr!


Nu babblar jag på så att det blir ett sånt här långt inlägg igen!!


Puss♥

Presentation


Hej där alla glada (och sura) på den här bloggen kan du läsa om min vardag och mitt intresse för dans och så klart mycket annat!!
Enjoy!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vilken kändis tycker du bäst om?
 Selena Gomez
 Rihanna
 Britney Spears
 Owl City
 Justin Bieber
 David Guetta
 Lady Gaga
 Miranda Cosgrove
 Alexandra Stan
 Adam Lambert
 Beyoncè

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Gästbok

Hej! här kan du skriva dit eget gästinlägg!  

Blogkeen

rebbesvardag

Gästbok

hittabloggen.se

GÅ in på den här sidan ocb få flera läsare: http://hittabloggen.se


Ovido - Quiz & Flashcards