Direktlänk till inlägg 9 januari 2012

Upup

Av Rebecka - 9 januari 2012 20:50

Ye idag har jag haft 25 läsare hitills! Tack Adelina för att du länkade mig!!! Love ya♥ Och äslkar ovkså alla som läser min blogg! Alltså tusen tack till alla er som inte tröttnar på mig för att jag bara skriver om min vardag och kanske inte skriver om speciellt roliga saker att läsa, men jag älskar att skriva va mig och ja skriva vad jag känner! Och när jag startade den här bloggen började det faktiskt med att en kväll vid kanske nio tiden? Så chatta jag på msn ( kommer inte ihåg med vem det var? ) Och sen skickade han/hon en länk på ett videklipp när nån dansade på youtube och jag var bara tvungen att fråga mamma om jag fick börja filma och lägga ut på youtube. Men hon sa nej! Och då satt jag mig igen vid datorn och efter ett tag kom jag på idèn: Ja jag kan ju starta en blogg, det verkar ju gå så bra för alla andra så varför skulle det inte göra det för mig? Så jag frågade och jag fick ju men jag fick inte visa ansiktet! Då gick det bra med att typ täcka för mitt ansikte i typ paint! ´Men nu hinner jag ju inte ladda över bilder och dessutom så vet jag ju inte ens hur man gör! Hehe mamma får typ lära mig eller nån lite senare! Brukar knäppa med min mobil! Har ju tappat bort kameran och den är fortfarande borta:/ Och så ska det ju finnas en bloggplatsen app har det stått på typ bloggplatsens startsida men det finns det ju inte!!! Ska nog ta och maila dom! Sen ska jag också fråga dom varför man inte kan ladda upp bilder fårn mobilen till bloggplatsen på internet!!!! Det här var ju intressant för er att läsa, right?´ No i don´t think so? Sorry men det var actualley skönt att skriva av sig lite nu! Och är faktiskt nöjd med "renoveringen" på bloggen nu:D Och i´m so sorry for my Svengelska!! Ledsen alltså men ibland får jag nå ryck och bara ja ni kanske förstår vad jag menar?


Och nu är jag faktiskt trött! Det är ju skola imorgon! Peppad inför att träffa kompisarna och tvärtom för att börja jobba! Men men jag kan erkänna att ibland kan det vara skönt att få gå till skolan!! Nu kommer nog mamma snart och hämtar mig! Ska nog ta och sluta att skriva nu, typ ingen kommer att läsa det här inlägget men men!!


Får se om det är nån som läser det här tråkiga hela inlägget??


Ha det bäst och glöm inte att vara med i tävlingen och kommentera om nya designen vart bra i inlägget nedan!!:P


Puss♥

 
 
adelina

adelina

9 januari 2012 23:27

sv: nja dom mindre har jag nog inte mött men dom större har jag mött :D

http://adelinanorstroms.blogg.se

Rebecka

10 januari 2012 13:51

Ok:D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecka - 24 mars 2012 10:35


  500 inlägg på den här älskade bloggen!! Nu blir det nog inge mera bloggande. Fortsätt följa mig och mitt liv på http://adancelife.blogg.se ...

Av Rebecka - 24 mars 2012 10:15

Hej, jag loggade in på den här bloggen som jag inte har gjort på väldigt länge. Tänkte kolla om jag hade några nya kommentarer och jag hade 2 styckna! Så nu har jag svarat på dom och sen kollade jag statistiken och igår 0 idag 2 högsta den här månade...

Av Rebecka - 8 mars 2012 17:45


Hej, jag har fortfarande läsare på den här bloggen, det märkte jag nu när jag skulle logga in och kolla lite. Känner att jag saknar att blogga ändå lite på den här. Det var min första blogg och jag har haft det bra med besökare och dåligt, kommentare...

Av Rebecka - 13 februari 2012 19:46

Läs min ANDRA blogg ISTÄLLET för den här bloggen! Jag bloggar mer och jag ska bara blogga på den där nu men snälla kommentera på den istället och läs den!! Uppskattar verkligen det!!   http://adancelife.blogg.se http://adancelife.blogg.se htt...

Av Rebecka - 2 februari 2012 09:36

Hej! Nu har jag ju somsagt en ny blogg! adancelife och jag kommer att blogga på den mycket mera än den hära! Men kanske lite bloggning på den här också.. Tävlingen som jag hade flyttas till min andra blogg och Alicia får länkningar där istället!! Glö...

Presentation


Hej där alla glada (och sura) på den här bloggen kan du läsa om min vardag och mitt intresse för dans och så klart mycket annat!!
Enjoy!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vilken kändis tycker du bäst om?
 Selena Gomez
 Rihanna
 Britney Spears
 Owl City
 Justin Bieber
 David Guetta
 Lady Gaga
 Miranda Cosgrove
 Alexandra Stan
 Adam Lambert
 Beyoncè

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Gästbok

Hej! här kan du skriva dit eget gästinlägg!  

Blogkeen

rebbesvardag

Gästbok

hittabloggen.se

GÅ in på den här sidan ocb få flera läsare: http://hittabloggen.se


Ovido - Quiz & Flashcards