Direktlänk till inlägg 8 januari 2012

30 snabba frågor om mig:D

Av Rebecka - 8 januari 2012 21:19

Hur gammal är du om fem år? Om fem år är jag 16 och ett halvt!!:D


Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Min mamma...


Hur lång är du? Jag är ca 156 cm lång!


Vilken är den senaste filmen du sätt? Den senaste filmen jag såg vad Sex in the City 2...


Vem ringde du senast? Mamma!!


Vem ringde dig senast? Deet var Angeliqua...


Hur löd det senaste sms:et? Det stog: Jag är hemma, vi åkte ur i kvartsfinalen! :-(  Och det var från Emilia (hon har varit på kopparcupen:-D)


Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på om jag har nått långt att förklara så föredrar jag att ringa men annars så är det att sms:a!!!


Är dina föräldrar gifta eller skilda? Det är skilda fast har aldrig varit gifta men förlovade!


När såg du senast din mamma? idag...


Vad har du för ögonfärg? Jag har blå gröna ögon (blandat typ...)


När vaknade du idag? Idag vaknade jag efter 10!!!


Vilken är din favorit julsång? All i want for christmas is you!! (Ni får en video längst ner!!:D


Vilken är din favoritplats? Det är nog vid en pol med sol och en drink i handen!


Vilken plats föredrar du minst? Vet inte ??


Var tror du att du befinner dig om tio år? I soffan med tv i min lägenhet!


Vad skrämde dig om natten som barn? När jag drömde om häxor och sånadär konstiga saker:/

 

Vad fick dig verkligen att skratta senast? Kommer faktiskt inte ihåg? 

 

Hur stor är din säng? har 90 cm bred (liten tycker ja) ^^


Har du stationär eller bärbar dator? Min egen datorn är stationär men den jags kriver på just nu som är mammas är en bärbar dator!!!


Sover du med eller utan kläder på dig? Jag sover utan fast jag har trosor!!


Hur många kuddar har du i din säng? I min SÄNG har jag 4 kuddar!!


Hur många landskap har du bott i? Ett!! Det jag bor i nu!! Hehe:D


Vilka städer har du bott i? jag har bott i en stad där jag bor nu! (Gävle?)


Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor!


Är du social? Ja det tycker jag väl!


Vilken är din favorit glass? Vet inte olika? Diam kanske?


Vilken är din favorit efterrätt? Enkelt, gammeldags vanilj glass och såna här frukt på burk typ cocktail frukt (stavas?) vet inte vad dom heter!


Tycker du om kinamat? Ja vääldigt gott! Älskar det♥


Tycker du om Kaffe? Nej usch vad äckligt!!!




Det ska vara 30 frågor!





 

 
 
adelina

adelina

8 januari 2012 23:19

kul att läsa! :D

SV: Jaså i vilken ålder är dom då? Har nämligen mött forsbacka ett antal gånger förut ;) kram på dig sötnos!

http://adelinanorstroms.blogg.se

Rebecka

9 januari 2012 13:57

Dom är 11-12 00-99 du kanske har mött don där lite större??

Kram på dig också

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecka - 24 mars 2012 10:35


  500 inlägg på den här älskade bloggen!! Nu blir det nog inge mera bloggande. Fortsätt följa mig och mitt liv på http://adancelife.blogg.se ...

Av Rebecka - 24 mars 2012 10:15

Hej, jag loggade in på den här bloggen som jag inte har gjort på väldigt länge. Tänkte kolla om jag hade några nya kommentarer och jag hade 2 styckna! Så nu har jag svarat på dom och sen kollade jag statistiken och igår 0 idag 2 högsta den här månade...

Av Rebecka - 8 mars 2012 17:45


Hej, jag har fortfarande läsare på den här bloggen, det märkte jag nu när jag skulle logga in och kolla lite. Känner att jag saknar att blogga ändå lite på den här. Det var min första blogg och jag har haft det bra med besökare och dåligt, kommentare...

Av Rebecka - 13 februari 2012 19:46

Läs min ANDRA blogg ISTÄLLET för den här bloggen! Jag bloggar mer och jag ska bara blogga på den där nu men snälla kommentera på den istället och läs den!! Uppskattar verkligen det!!   http://adancelife.blogg.se http://adancelife.blogg.se htt...

Av Rebecka - 2 februari 2012 09:36

Hej! Nu har jag ju somsagt en ny blogg! adancelife och jag kommer att blogga på den mycket mera än den hära! Men kanske lite bloggning på den här också.. Tävlingen som jag hade flyttas till min andra blogg och Alicia får länkningar där istället!! Glö...

Presentation


Hej där alla glada (och sura) på den här bloggen kan du läsa om min vardag och mitt intresse för dans och så klart mycket annat!!
Enjoy!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vilken kändis tycker du bäst om?
 Selena Gomez
 Rihanna
 Britney Spears
 Owl City
 Justin Bieber
 David Guetta
 Lady Gaga
 Miranda Cosgrove
 Alexandra Stan
 Adam Lambert
 Beyoncè

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Gästbok

Hej! här kan du skriva dit eget gästinlägg!  

Blogkeen

rebbesvardag

Gästbok

hittabloggen.se

GÅ in på den här sidan ocb få flera läsare: http://hittabloggen.se


Ovido - Quiz & Flashcards