Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Rebecka - 7 januari 2012 16:04

Haha ja nu sitter vi på väg hem och typ hela bilen började darra och då hade vi punka på ett däck:/ men jaja det kommer iaf komma nån och hjälpa oss;) en av mammas kompisars kar kommer och hjälper oss:) snällt!! Sen när vi kommer hem så ska jag och Angeliqua göra egen kräm ögonskugga och crème blush!!!:P ye fun you no;) kommer nog la ska blogga ikväll om jag har tid dao!!!! Äö Angrliqua ser lite knäpp ut just nu!! Eller inte bara lite utan väääldigt mycke!!! Hahahahaa, ni ska bara se henne!!!!!!!!!!!!!:d men i förra inlägget så var det ju inte fem rader men det kommer det inte vara heller på såhär länkningar och såna saker!! Men nu ska jag kolla lite bloggar:oHa det<3 tills jag bloggar igen!!:c)
Puss;)<3

Av Rebecka - 7 januari 2012 11:44

Nu gör jag en länkning med två tjejer ena heter Felicia och andra Emma gå in på deras blogg http://modebloggen.webblogg.se http://modebloggen.webblogg.se http://modebloggen.webblogg.se

Av Rebecka - 7 januari 2012 08:18

Hej all som är vakna såhär tidigt!! Jag ska nog ta och kliva upp nu och äta frukost!!! Jag ska ju vara med Angeliqua idag!!!!:D och hoppas att vi får det roligt då;) undrade om det var nån vaken såhär tidigt på lovet och läste bloggar, det tror jag faktiskt inte alls!!!:P jag behöver ju skriva fem rader i varje inläggen jag vet inte hur det blir på datorn så jag går efter min mobil just nu jag!!:P och enligt den har jag skrivit snart fyra rader!!! Ikväll börjar Gladiatorerna!!! Det har jag faktiskt aldrig sätt på förut!!? Det ska bli roligt!!:d men nu tror jag faktiskt att jag ska ta och stiga upp;) ha det bästtttttt tills jag bloggar igen!!!!!!!:d nu har jag skrivit 5 rader enligt telefonen och snart 6!!!!

Presentation


Hej där alla glada (och sura) på den här bloggen kan du läsa om min vardag och mitt intresse för dans och så klart mycket annat!!
Enjoy!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vilken kändis tycker du bäst om?
 Selena Gomez
 Rihanna
 Britney Spears
 Owl City
 Justin Bieber
 David Guetta
 Lady Gaga
 Miranda Cosgrove
 Alexandra Stan
 Adam Lambert
 Beyoncè

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Gästbok

Hej! här kan du skriva dit eget gästinlägg!  

Blogkeen

rebbesvardag

Gästbok

hittabloggen.se

GÅ in på den här sidan ocb få flera läsare: http://hittabloggen.se


Skapa flashcards