Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Rebecka - 6 januari 2012 23:35

Hej alla<3 nu läste jag precis några bloggar och bland annat en med tips om ja hur man blir bättre på att blogga och nu ska jag iaf att försöka göra lite mer intressanta inlägg!! Typ ja lite tips och så... Sen ska jag också försöka att lägga upp mer bilder men det dåliga då är ju att jag inte får visa ansiktet på min blogg och att det går typ inte att ladda upp bilder ifrån mobilen till bloggplatsen bara till blogg.se!!:( tycker det är lite dåligt faktiskt!! Så fort jag får rid och när jag kommer ihåg det så kommer jag att maila bloggplatsen och fråga varför jag inte kan spara en bild till min header!!! För alltså jag blir tokig!!!!!!!!!!! Det vet ju alla att man klickar in på en blogg sen ser man att den inte har nån header, ful design, inga bilder och skriver bara massa långa inlägg klart att man inte fortsätter!! Så egentligen så är det de viktigaste och det vet väl ni att jag vill ha många läsare eller?? Och jag är ju en så här som blir typ överlycklig om jag får en kommentar från världens bästa bloggare på min blogg eller den dagen då jag hade 58 läsare eller vad var det?? Alltså fattar ni hur mycket det är för mig eller?? Men jag vet varför det vart så!! Jag var med i dagens blogg på hannalovisasol och jag vann!!! Det var därför!!!:/ men nu tänker jag göra en sak... Måste skriva minst 10 rader annars får jag inte skriva ett inlägg!!!! Och det här var tio det är ganska drygt nu när dom har gjort bredare på bloggplatsen för om man skriver mycket så ser det inte ut så utan det ser ut som om man typ har skrivit: Hej idag har jag gjort de och det och nu ska jag nog ta och ja lägga mig vi ses väl imorgon då om jag tänker blogga någonting då?? Nej men typ så... Ja nu vet jag inte om jag har nå mera att skriva!!! Är på lite konstigt humör just nu, men det är väl för att jag är trött och klockan är snart tolv 00:00!!!! Måste nog sova nu!!! Ska ju upp får inte sova lika länge som jag brukar utN jag måste upp för att jag har en kompis som vaknar 07:00 och kan inte sova nå mera!!! Hehe!! Ja nu när jag verkligen sova, annars lovar jag dig att hon kan inte får upp mig lätt!!!:D god natt då:)Puss<3

Av Rebecka - 6 januari 2012 22:23

Hej nu blir det länkbyte!! Tycker att NI ska kolla in på  tjejers blogg som heter Felicia och Emma...

Klicka bara HÄÄR för att komma dit!!


Gör det NUUU!!!!!! Men glöm inte att läsa min blogg!!!!:D


Puss♥

Av Rebecka - 6 januari 2012 20:53

Nu tycker JAG att NI ska kolla in på den här superduper bästa bloggen som drivs av den superduper bästa tjejen♥

OM MIG:

  Namn: Adelina Norström
Bor: Falun
Små fakta om mig: Jag är en 16-årig tjej som går första året på gymnasiet (linjen är samhällsvetenskap).

 På fritiden dansar jag ragga och har dansat det i cirka 1&1/2 år.

 Under min uppväxt har jag gått igenom en hel del jobbiga saker (levt utan min pappa t.ex),något som jag ibland delar med mig i bloggen.

 Annars skriver jag mest om min fritid dvs mode,shopping,vänner&pojkvän och massa mer!

 Hoppas du ska gilla det!



Kunde tyvärr bara spara bilden så jag kopierade texten och skrev "OM MIG".



Klicka bara HÄÄÄÄR för att komma till hennes blogg!! Och gör det också!!! Lovar det är värt det!!!


Puss♥

Av Rebecka - 6 januari 2012 10:39

Oh Shirley vad glad jag är idag!!! Vet inte riktigt varför men det är väl för att jag börjar bli frisk och att jag har fått en jättefin kommentar av världens bästa bloggerska!!!;)<3 älskar dig;) Idag ska jag väl inte göra så mycket, bara vila och hoppas på att jag mår bra imorgon!! Och idag är jag också sugen på lösgodis!!! Kanske ska övertala mamma att åka och köpa lite??;) sen ska jag försöka att ladda över lite bilder från mobilen som jag och Angeliqua har knäppt;) och senare ska jag göra en fet länk till världens finaste tjej<3Puss<3

Presentation


Hej där alla glada (och sura) på den här bloggen kan du läsa om min vardag och mitt intresse för dans och så klart mycket annat!!
Enjoy!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vilken kändis tycker du bäst om?
 Selena Gomez
 Rihanna
 Britney Spears
 Owl City
 Justin Bieber
 David Guetta
 Lady Gaga
 Miranda Cosgrove
 Alexandra Stan
 Adam Lambert
 Beyoncè

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Gästbok

Hej! här kan du skriva dit eget gästinlägg!  

Blogkeen

rebbesvardag

Gästbok

hittabloggen.se

GÅ in på den här sidan ocb få flera läsare: http://hittabloggen.se


Ovido - Quiz & Flashcards