Alla inlägg under december 2011

Av Rebecka - 10 december 2011 19:57

Jag hittade den!!!! Så nu ska jag nog ta och skriva ett eller ett halft kapitel;)


Bye<3

Av Rebecka - 10 december 2011 19:47

Hej just nu sitter jag och skypar, skriver på msn och är bara på bra humör:) Jag har målat naglarna och dom har precis torkat;) Men ååh jag vill hitta den där boken så att jag kan skriva av ett kapitel! Ska leta lite till när jag är klar med det här inlägget;) 


Det gick sådär på uppträdandet;/:) Men imorgon ska det bli helt perfekt har jag bestämmt!;) Men ja nu ska jag nog ta och leta på min bok, men en sak vill jag säga till dom som har en blogg på www.bloggplatsen.se att tycker ni att det är sämre eller bättre med bredare bloggar? Jag tycker att det vart sämre för att när man har skrivit ett långt inlägg så ser det ju jätte kort ut:/ Men annars vart det ju bra med att headern vart större;) Visst heter det header? En del säger heater det är väll inte rätt? Eller säger man toppbild?


Men jaja spela roll! Nu ska jag ta och leta på boken:)


Ha det så bra tills jag skriver igen om jag har hittat boken eller inte;)


Pöss♥


Av Rebecka - 10 december 2011 10:18

God morgon! Eller för mig är det ju inte så mycket morgon för jag vaknade halv sju;/ Men jaja. Jag tror iaf att jag ska klä på mig och det skrev jag för alla som bryr sig om det. Sen är jag peppad för eftermiddan!!! Hoppas att det blir ett bra uppträdande;) Förästen så är det här mitt 363:dje inlägg!!! Men jag tycker att det är väldigt lite! För jag tror att det var i juni eller juli jag började blogga och tycker att jag skulle ha kunnat göra mer! Men jag ska nå 1000!!!!!! men jag vill ju blogga mer men det har två stopp med det 1. Jag vet aldrig vad jag ska skriva. 2. Jag har oftast inte tid att skriva flera inlägg per dag som många andra har! Men sen om jag får en ny telefon ska jag kolla om det går att ladda ner nån bloggplatsen app!!!;)) Vi får väl se då:)) och jag vet att min så kallade önskelista bart rent ut sagt skit ful! Men jag är inte bra på sånt där!!! Förästen tycker ni att det var rätt person som vann idol? Jag tycker inte det för den som kommer 2:a brukar oftast bli mer känd och den som vinner brukar man nästan inte alls höra nå mera av! tillexempel som att Tove Styrke som kom 3:a va? Ja hon är ju ganska känd idag! Men jaja nu spelar det ingen roll, men det var ju jämt!! Tänkte lägga ut 2-3 låtar med Tove nu da:))


Nu ska jag nog klä på min:)


Puss♥


Av Rebecka - 9 december 2011 22:50

okej, men nu ska jag vara seriös! Vad jag längtar tills imorgon, för då blir det uppträdande!!!! Och det ska fan e mej bli bra!!!! Jag ska nog gå och lägga mig snart, så jag blir riktigt utvilad till imorgon;)


Men ses när vi ses då;)


Puss♥


Av Rebecka - 9 december 2011 22:46

Nu avgörs det. Vem vinner idol 2011? Jag tror inte att det kommer bli Amanda!

Nu ger dom kuvertet och.... Robins sista ord var naäe;-) Den som vinner idol 2011 i den här sista och historiska idol finalen 2011 den 9 december med 52 av rösterna är AMANDA jag sa ju det!!!!!!!!!!!!

Hihi hon grinar;)

yihoo!

Av Rebecka - 9 december 2011 19:39

Jag säger två saker


1. Jag hatar mina läppar


2.jag är jäklikt peppad inför imorgon!

Av Rebecka - 9 december 2011 18:10

Headern vart ju skit snygg rent ut sagt! Och tack Cajsa! 

nu ska jag kolla mailen, prata lite på skype och ja bara vila tills imorgon;)

Ha det så bra tills jag bloggar igen;)

Puss♥

Av Rebecka - 9 december 2011 17:56

Hej nu har Cajsa fixat en ny design till mig! vad tycker ni hiss eller diss?

Presentation


Hej där alla glada (och sura) på den här bloggen kan du läsa om min vardag och mitt intresse för dans och så klart mycket annat!!
Enjoy!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vilken kändis tycker du bäst om?
 Selena Gomez
 Rihanna
 Britney Spears
 Owl City
 Justin Bieber
 David Guetta
 Lady Gaga
 Miranda Cosgrove
 Alexandra Stan
 Adam Lambert
 Beyoncè

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Gästbok

Hej! här kan du skriva dit eget gästinlägg!  

Blogkeen

rebbesvardag

Gästbok

hittabloggen.se

GÅ in på den här sidan ocb få flera läsare: http://hittabloggen.se


Skapa flashcards