Alla inlägg under december 2011

Av Rebecka - 1 december 2011 16:32

Hej visst är jag snygg i ansiktet?? Och visst var det en bra rubrik??   

Men nu ska jag ta å kolla på bonde söker fru på tv4play. Jag missade igår! För jag bloggade eller jo jag såg halva början och nu ska jag kolla på halva slutet;-) Imorgon stannar jag också hemma från skolan och då kommer jag att blogga om jag kommer ihåg och orkar;-) Bloggar senare!


Puss♥

Av Rebecka - 1 december 2011 15:09

                                                  
                                     Namn: Miley Ray Cyrus

                                                  
                                     Född: 22 November 1992

                                                  
                                     Civilstatus: Tillsammans med LIam Hemsworth

                                                  
                                        


Miley Cyrus...  "Nu tänker jag gå min egen väg!"


Miley Cyrus är trött på att styras av andra.

Nu säger hon adjö till Hannah MOntana för att istället försöka hitta sig själv.

 

Redo för nya utmaningar!

 

Den blonda peruken är snart ett minne blott. Barnstjärnan Miley Cyrus har växt ur sin Hannah Montana - kostym och vill nu stå på egna ben: - De senaste hem åren har jag gjort vad alla andra har sagt åt mig att göra. Nu är det upp till mig att besätmma vad som är rätt för mig och min kariär, jag tänker gå min egen väg, säger skådespelerskan till okmagazine.com

 

Okänd mark

Ett först steg är filmen The last song, där hon spelar mot pojkvännen Liam Hemsworth, som gick upp på biograferna den 7 maj 2010.

- Den filemn var ett test för mig, där jag kunde bestämma vad jag verkligen ville göra. Och jag älskar att göra filmer, det är vad jag vill fortsätta med, säger Miley. Frågan är bara hur väl hennes nya karriärval kommer tas emot av fansen. För många är Miley så starkt förknippad vif tv-serien Hannah Montana att det kan bli svårt att plötsligt slå sig in på ny mark som filmstjärna. Men hon är ändå besluten av att stå fast vid sitt val. - Jag måste vara försiktig, på sätt och vis, så jag inte glömmer bort vem jag är eller förlorar Miley Cyres-faktorn genom att spela andra karaktärer. Jag vill fortsätta göra det jag älskar, men samtidigt prova nya utmaningar och inte bara spela samma person om och om igen, säger hon. Med tanke på Mileys talang för såväl skåde-speleri som musik så lär inte den 17-åriga bruden ha några större svårigheter att klamra sig fast i Hollywood♥

  Söta Miley och Emily♥

  Miley mamma Trish har stöttat dottern under hela hennes karriär.

Av Rebecka - 1 december 2011 14:56

Hej nu har jag letet lite efter den där boken ALDRIG att jag bor med henne! Och jag hittar den inte någonstans har letat här hos pappa och hos mamma:/ Men istället tänkte jag skriva lite fakta eller ja såna här vad det nu heter om kändisar ja ni får se i nästa inlägg;)))


Puss♥

Av Rebecka - 1 december 2011 14:00

Hej jag bara måste lägga ut den här låten som jag bara lyssnar om och om igen på! jag har lagt ut den förut men alltså min danslärare ÄGER verkligen

Love to Ida Long♥



Av Rebecka - 1 december 2011 13:51

Hej idag gick jag hem efter skolan vid tio tiden känner mig febrig och trött! och idag kommer jag nog skriva ett till kapitel ur den där boken för jag har glömt bort det där! Och nu ska jag ta och kolla lite bloggar. Ses väl sen då;)


  Rebecka♥

Presentation


Hej där alla glada (och sura) på den här bloggen kan du läsa om min vardag och mitt intresse för dans och så klart mycket annat!!
Enjoy!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vilken kändis tycker du bäst om?
 Selena Gomez
 Rihanna
 Britney Spears
 Owl City
 Justin Bieber
 David Guetta
 Lady Gaga
 Miranda Cosgrove
 Alexandra Stan
 Adam Lambert
 Beyoncè

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Gästbok

Hej! här kan du skriva dit eget gästinlägg!  

Blogkeen

rebbesvardag

Gästbok

hittabloggen.se

GÅ in på den här sidan ocb få flera läsare: http://hittabloggen.se


Skapa flashcards