Alla inlägg under december 2011

Av Rebecka - 2 december 2011 19:54

Hej nu ska jag nog ta och sätta mig å titta på idol. Sen i pauserna ska jag spela för jag vart så sugen på att spela typ nåt sånt här spel som jag har på mina favoriter sen jag var typ liten eller ja 7-9 vet inte varför!? Visst är jag konstig?

Men nu ska jag hinna kolla en sak innan det börjar så bloggar kanske i nån paus eller nåt men annars så ses vi imorrn

;-)


Puss   /// 

Av Rebecka - 2 december 2011 15:59

Nu är jag lite småhungrig, tror jag ska ta och väcka pappa och be han göra mat;-)

Jaja jag bloggar väll senare;)


Puss♥

Av Rebecka - 2 december 2011 14:45

ÅÅÅÅH Såhär vig vill jag också vara;'(  

Hihi:)

Av Rebecka - 2 december 2011 14:40

Hej nu sitter jag och läser en frida tidning! jag har kommit hem till papa och kanske kommer att knäppa dangens outfit lite senare;) Men nu började: Det ljuva havslivet så ska nog ta å kolla på det nu;))

Hejdå!


Puss♥

Av Rebecka - 2 december 2011 09:19

Men vafan jag skrev ett långt inlägg sen vart det webbsidan kan inte visas sen gjorde jag ett till och det vart lika så nu orkar jag inte ska kolla på tv nu hejdå!


Puss♥

Av Rebecka - 2 december 2011 08:30

Hej å god morgon! Nu är väl dom flesta i skolan? Men jag vill göra nåt idag!! Jag mår sämre idag;( Men jag är ändå sugen på att göra nåt!! Sen vill jag blogga mycket idag också men jag vet ju inte vad jag ska blogga om och vad jag ska skriva   Skulle vilja ha gjort en videoblogg men det får jag ju inte för mamma;(


Ikväll är det idol och då ska jag kolla på idol tror ja! Sen jag har ju gått på Breaking Dawn och nu ska mamma och en av hennes kompisar gå på den och jag vill ju såklart följa med men jag vet inte om jag kommer att orka det idag!!!!!

Men vad tycker ni att jag ska blogga om idag då? jag kan ju ta med min överförings-sladd till mobilen och kanske lägga ut dagens sjuk outfit?? Inte vet jag vad tycker ni att jag ska blogga om idag????

Ska försöka att leta på den där boken också  


Men ni får ha det så bra tills jag bloggar igen om typ 5 minuter haha!


Puss på er då  

Av Rebecka - 1 december 2011 18:07

För mig är kärlek när det pirrar i kroppen när man ser han/hon eller när man rör den personen så pirrar det till i hela kroppen! När man är kär så går man runt med ett leènde på läpparna nästa hela tiden. Om det är äkta kärlek så blir det bråk och sådär men det är så men om det ska vara på "riktigt" så ska man träffas ganska ofta och det pirrar till i kroppen när han/hon tillexempel pratar med en skickar ett sms eller ja och så vidare.


Ha det bra, puss♥

Av Rebecka - 1 december 2011 18:05

Hej nu vart jag helt plötsligt sugen på att sminka mig! Vad tycker ni ska jag göra det och testa lite å sådär????

Jaja det här vart ett kor inlägg tänkte göra dag vad är det 5 nu?


Puss♥

Presentation


Hej där alla glada (och sura) på den här bloggen kan du läsa om min vardag och mitt intresse för dans och så klart mycket annat!!
Enjoy!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vilken kändis tycker du bäst om?
 Selena Gomez
 Rihanna
 Britney Spears
 Owl City
 Justin Bieber
 David Guetta
 Lady Gaga
 Miranda Cosgrove
 Alexandra Stan
 Adam Lambert
 Beyoncè

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Gästbok

Hej! här kan du skriva dit eget gästinlägg!  

Blogkeen

rebbesvardag

Gästbok

hittabloggen.se

GÅ in på den här sidan ocb få flera läsare: http://hittabloggen.se


Skapa flashcards