Alla inlägg den 28 december 2011

Av Rebecka - 28 december 2011 18:31

Vilken är bäst??

Orginal :

Speed up:

ÅÅÅh jag älskar båda dom hära!! jag vill bara dansaaaaa!!!! Nu blir jag iaf pigg:D Tror att jag ska dansa nu eller träna på gå ner i spagat:D ÅÅh love you dance  

♥♥♥Ackes♥♥♥



Pöss på er♥




Av Rebecka - 28 december 2011 17:59

Jag har varit såå trött på kvällarna på sistonde. Ni har säkert hört här på bloggen att jag har skrivit att jag är såå trött och att jag bara klagar men det är så jag är rent ut sagt skit trött vid den här tiden på kvällen och sen senare blir jag bara piggare och fast att jag sover 11-09.30 så är jag trött och det ska man väl inte vara. Och jag har inte precis gjort nåt speciellt heller:( Men men det blir väl bättre? Hoppas det iaf...


Imorgon händer det inget speciellt... Om ingen vill göra nåt? Om ni vill det lämna en kommentar, skicka ett sms eller ring!! Gör NÄSTAN vad som helst med DIG:)


Puss♥

Av Rebecka - 28 december 2011 17:14

Den här tjejen är ju fan fum i huvudet? Eller vad tycker ni?

Alltså har hon dätt sig själv i spegeln eller?? Och vad är snyggt för henne då?

Assistent vet ni varför hon har en assistent? För att hon inte har några vänner och vet du varför hon inte har det? För att hon har nå fel!! Nej gamla föräldrar kan knappt röra sig aa visst va? Skaffa er inte barn ifall ni är över 25 år? Fel??

Hur fan ser hon ut själv då?

HÖJ LJUDET!!!!!! Ta inte åt er det här det är bara hon som har nå fel!!!

Alltså jag trodde att kissie var ful men hon?? Ja det ska man tro på då!!! Ja hon är ju så jävla het.. Öö not!!

Öö??

Tror hon att hon är snygg eller cool?? Och vem är det som skrattar?

Du jag tror att du tänker lite fel där NATTI!!!!!!!


Nu får ni kommentera... Vad tycker ni??










Av Rebecka - 28 december 2011 16:40

Hej;) nu har jag varit ute och kört basket med kusinen mitt i vintern hehe:) men det är ju ändå Inge snö här;) och nästan varända gång jag loggar in på min blogg och ska göra ett nytt inlägg så har jag 1 en kommentar!!! Och det uppskattar jag verkligen;) tack allihopa som lämnar en kommentar ofta<3 nu ska jag bara fixa med mamma att jag ska få visa mitt ansikte på min blogg!!! Måste verkligen tjata mig till det!! då kanske jag kan videoblogga lite också!!! Hoppas!! Håll tummarna för mig:D Jag ska lägga upp en video snart med en väldigt dum människa som verkar ha stora problem.., eller inte bara en utan några till med henne!!! så ha det;)Puss<3

Av Rebecka - 28 december 2011 12:15

Hej det gick inte att ändra headern som vanligt men jag har ändrat designen lite.. SÅ vad tycker ni?


hiss eller diss??

...

Av Rebecka - 28 december 2011 11:54

Hej och god morgon eller ska jag säga god förmiddag snart eftermiddag:) Tänkte ta och blogga lite tidagare men då var jag hos mamma och pappa ringde precis så jag stog över det tills jag kom hit så klädde på mig då istället så... Idag ska jag nog bara vara hemma och slappa, ta det lugnt!! Det är skönt det ibland ockås vaknade faktiskt ganska sent idag. Vaknade kl 09.30!!:) Det är skönt att sova länge♥ Tänkte försöka att ändra headern nu igen. Just nu har jag ju ingen bild alls. Det går ju typ aldrig att ändra:/ Men jaja... Testar nu då när jag har skrivit klart det här inlägget... Ska gå och panta lite senare idag:)


Ha det:)


Puss♥

Presentation


Hej där alla glada (och sura) på den här bloggen kan du läsa om min vardag och mitt intresse för dans och så klart mycket annat!!
Enjoy!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vilken kändis tycker du bäst om?
 Selena Gomez
 Rihanna
 Britney Spears
 Owl City
 Justin Bieber
 David Guetta
 Lady Gaga
 Miranda Cosgrove
 Alexandra Stan
 Adam Lambert
 Beyoncè

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Gästbok

Hej! här kan du skriva dit eget gästinlägg!  

Blogkeen

rebbesvardag

Gästbok

hittabloggen.se

GÅ in på den här sidan ocb få flera läsare: http://hittabloggen.se


Skapa flashcards