Alla inlägg den 23 december 2011

Av Rebecka - 23 december 2011 21:34

GOD NATT!! Fast vi är kvar här men... Kommer ju inte att kunna sova ikväll inte!



GOD NATT!!!:)


Puss♥

Av Rebecka - 23 december 2011 21:05

Hej! Vad jag har saknat er♥ Jag hr haft fullt upp hela dagen. Imorse när jag gick upp och hade ätit frukost så tänkte jag skriva ett litet inlägg, men då kom jag på att jag skulle duscha och efter det så fick vi besök av Krillan och Jullan:) Jullan har blivit så stor och är så söt♥ Hon älskar du Emil i lönnebergs och vi kollade på det medans mammorna pratade. Och hon la sig på min axel/arm och jag strök henne i hennes hår:) Jätte söt den där ungen. Men sen skulle dom hem och då åt vi kyckling sallad. Sen skulle jag blogga men då sa mamma åt mig att packa (skulle till pappa och sova där). Så då gjorde jag det och sen kom pappa och hämtade mig efter jobbet. Gick hem, kollade på tv, sen skulle jag gå och köpa godis och tuggummi. På vägen hem när jag skulle in i porten (klumpig som jag är) så gick jag in i dörren med knäet och gjorde illa mig väldigt mycke. Sen kunde jag knappt böja det, men nu är det bättre!!!:) Nu sitter jag hos kusinen och faster + pappa och Thomas.... Äter chips och dricker julmust:) Sen är det bara kusinen som har en lott så när han skulle spela andra spelet så passade jag på att låna datorn♥ OCH IMORGON ÄR DET JULAFTON!!! Längtar vääääldigt mycket!!!!!!! Ska hem hit till lunch igen då... Jag skriver kanske nån gång imorgon (julafton). Eller så blir det på juldagen, eller senare ? Nu kommer en bild som jag har lagt ut lite tidigare men det var ett tag sen nu! Det var juli jag la upp den! Det var nästan då jag började att blogga:)

Och det är jag glad för. Alltså att jag började blogga:)

 

Och under där gömmer sig Angeliqua... Men jag har ju satt dig ögen och skägg och ja det syns ju inte alls att det är henne! Eller gör det de??? Ne då.. Sorry Angeliqua... MEn nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om.. Så ses väl när jag bloggar igen:)


GOD JUL föresten♣♥


Jag önskar er en riktigt god jul och ett gott nytt år!


Puss♥


Presentation


Hej där alla glada (och sura) på den här bloggen kan du läsa om min vardag och mitt intresse för dans och så klart mycket annat!!
Enjoy!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vilken kändis tycker du bäst om?
 Selena Gomez
 Rihanna
 Britney Spears
 Owl City
 Justin Bieber
 David Guetta
 Lady Gaga
 Miranda Cosgrove
 Alexandra Stan
 Adam Lambert
 Beyoncè

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Gästbok

Hej! här kan du skriva dit eget gästinlägg!  

Blogkeen

rebbesvardag

Gästbok

hittabloggen.se

GÅ in på den här sidan ocb få flera läsare: http://hittabloggen.se


Ovido - Quiz & Flashcards