Alla inlägg den 21 december 2011

Av Rebecka - 21 december 2011 19:11

Idag har jag 18 unika besökare hitills. Det går lite upp och ner med bloggen. Det vanligaste nu är 16. Förut var det vanligare med runt 20 mest 22. Jag tycker att dom sam har läst bloggen en gång eller om det här är första gången? men kom igen fortsätt att läsa. Om ni tycker om tipsa, skriv på eran egen blogg om ni har nån!!!!

Av Rebecka - 21 december 2011 19:03

Jag är med och tävlar om en valfri väggtext hos en jättefin tjej som heter Hanna och HÄR är hennes blogg;) För att komma direkt till inlägget klickar du HÄR

 

Var med du också. ALLA har lika stor chans att vinna:)

Av Rebecka - 21 december 2011 18:45

Ska jag åka efter jul och handla lite kläder ? Känner att jag behöver nya och snygga kläder;)

Och sen nu är jag jäkligt ledsen, för att mamma ska jobba 07-16 imorgon!!! Och då vet ni väl vad som inte kommer att hända ? Nej vi ska ju INTE åka till badhuset. Jag och mamma skulle ha åkt i lördags, men då vart jag sjuk och sen besätmmde vi en dag i den här veckan och det vart ju imrgon (torsdag) men nej då fick jag ett sms av mamma idag vid 2 tiden ? När hon var på jobbet och hon skrev att tyvärr så ska jag jobba imorgon 07-16 men jag lovar att vi åker nån gång på mellandagarna. Puss.

Men det är så jävla drygt!!!!!! För jag och Cajsa hade ju sätt lite fram emot det här att komma iväg och göra nåt istället för att bara sitta hemma och ha tråkigt hela dagarna. Men nej. Mamma ska jobba medans jag sitter hemma själv och har tråkigt och är ledsen för att vi inte ska åka. Men så är det! Nu släpper vi det:(

Nu ska jag skriva ett nytt inlägg om en tävling som jag ska vara med i:)


Puss:(

Av Rebecka - 21 december 2011 08:46

Nej det går helt enkelt inte! Jag ska testa att byta header nu, men det går väl inte idag heller:( Jag blir så trött när bloggplatsen håller på såhär. Alltså jag kan ladda upp alla bilder förutom headerna. Och dom är ju lika stora som alla andra:( Men nu ska jag bjuda på en söt bild som


 


♥♥♥En bild som min kille skickade till mig på skype♥♥♥

Nu ska jag skicka ett sms till Cajsa sen starta min dator och sätta mig vid skype!!! Bloggar senare när jag kan!!


Puss♥

Av Rebecka - 21 december 2011 08:30

God morgon, god morgon! Imorse gick jag upp klockan 17.15 för att kolla på julkalendern, tycker faktiskt att julkalendern var riktigt bra i år!!! Sen idag blir det bara en slapp dag. Kankske ska ut nåt ? Får se:) Sen imorgon så ska ju eventuellt jag och Cajsa till badhuset. Igår hade vi väldigt roligt♥ Jag ska försöka fixa det där med röstningen nu! Hoppas att det går idag!!!:)


♥♥♥Puss♥♥♥

Presentation


Hej där alla glada (och sura) på den här bloggen kan du läsa om min vardag och mitt intresse för dans och så klart mycket annat!!
Enjoy!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vilken kändis tycker du bäst om?
 Selena Gomez
 Rihanna
 Britney Spears
 Owl City
 Justin Bieber
 David Guetta
 Lady Gaga
 Miranda Cosgrove
 Alexandra Stan
 Adam Lambert
 Beyoncè

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Gästbok

Hej! här kan du skriva dit eget gästinlägg!  

Blogkeen

rebbesvardag

Gästbok

hittabloggen.se

GÅ in på den här sidan ocb få flera läsare: http://hittabloggen.se


Ovido - Quiz & Flashcards