Alla inlägg den 17 december 2011

Av Rebecka - 17 december 2011 21:21

Hej den här bra videon måste ses. HELA!!!

♥Big Steve♥

Av Rebecka - 17 december 2011 21:01

Idag har jag bara ätit en lliten pytte macka och druckit cola!! Hehe:) tycker att det iaf var bra att jag vart sjuk nu innan julafton så att jag inte ligger hemma sjuk på julafton det skulle ju vara jäkligt tråkigt!! Men nu skulle jag ha viljat skriva av ett till kapitel men jag känner att mina fingrar inte orkar skriva så mycket!

Men jag kanske skriver ett halvt eller mindre!


Ha det:)


Puss♥

Av Rebecka - 17 december 2011 19:14

Nu tycker jag att ni ska kika in på Toves fina blogg:) Klicka HÄR så kommer ni dit:D

  ika in på den här söta tjejens blogg+lämna en kommentar:)


Ha det så bra:)


Puss♥

Av Rebecka - 17 december 2011 19:02

Ingen bild

tove

Fredag 16 dec 22:36

haha,, pizza idag igen?! ;) Hahhahahahahha som killarna sa:D kram



Svar: Men jag åt pizza en gång! Och nu kommer jag aldrig äta pizza mer för jag vart magsjuk av den som jag åt igår:( Men nu har jag bara feber...

 

 

Av Rebecka - 17 december 2011 18:46

Hej, nu efter att jag åt pizzan igår så spydde jag och vart magsjuk så då vart det inge badhus idag och imorgon blir det ingen tomtespaning:( Jag spydde hela natten. Men nu har jag sovit och så nu mår jag bättre och har sovit hela dagen, nu har jag bara feber. hoppas att jag mår mycke bättre imorgon:) Nu sja hag fixa ett nytt inlägg och göra e länkning till en person som har en blogg och har kommeterat på min blogg:)


Ha det så bra:)


Puss♥

Presentation


Hej där alla glada (och sura) på den här bloggen kan du läsa om min vardag och mitt intresse för dans och så klart mycket annat!!
Enjoy!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vilken kändis tycker du bäst om?
 Selena Gomez
 Rihanna
 Britney Spears
 Owl City
 Justin Bieber
 David Guetta
 Lady Gaga
 Miranda Cosgrove
 Alexandra Stan
 Adam Lambert
 Beyoncè

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Gästbok

Hej! här kan du skriva dit eget gästinlägg!  

Blogkeen

rebbesvardag

Gästbok

hittabloggen.se

GÅ in på den här sidan ocb få flera läsare: http://hittabloggen.se


Skapa flashcards