Alla inlägg den 15 december 2011

Av Rebecka - 15 december 2011 19:23

Åhh ikväll är det vara skit på tv. Det är inget så här som man tycker om att se på, det enda som är liiite bra är böda camping, fast det är  ju inte ens bra "haha"! Men vad ska ni göra imorgon? Oj ojoj nu måste jag gör läxan kom jag på hejdå...

Av Rebecka - 15 december 2011 19:00


Hej nu tänkte  jag lägga ut dagens låt. Först skulle jag lägga ut Amanda Fondell med vinnarlåten men det gick inte att lyssna på nåt av videoklippen med vinnarlåten på så jag tog den här istället☻

 

Ha det bra!

Av Rebecka - 15 december 2011 16:38

Nu har jag fått 3 kommentarer och 1 fråga och det är mycket för min blogg:) Och jag fick lite tips också och det var en som heter Anna som skrev att  jag kanske ska lägga ut bilder lite mera för det är ju roligare att läsa en blogg med bilder, men jag får ju inte visa mitt ansikte, så jag ska knöppa lite annat typ dagens outfit och det och jag ska försöka bli bättre på att blogga men jag kan inte lägga ut nå bilder för än att jag har fått en annan mobil! Men jaja jag får ju nöja med att jag har mer än 5 läsare per dag. I nästa inlägg kommer dagens låt ut:) Idag har jag på mig ett par svarta mjukisbyxot ett svart linne med en nät t-shirt över. Sen en svart och grå randig tjock tröja. En rosa, ljusblå, röd, lila och svarta såna där armband som man brukar kunna köpa i utlandet sen har jag ett svart band som det står LOVE på sen ett armband som är rosa och guldigt. Och så har jag ett par örhängen som jag kan knäppa på när jag får tillbaka min mobil. men nu ska jag äta gör kanske dagens låt sen.


Hejdå':)


Puss♥

Presentation


Hej där alla glada (och sura) på den här bloggen kan du läsa om min vardag och mitt intresse för dans och så klart mycket annat!!
Enjoy!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vilken kändis tycker du bäst om?
 Selena Gomez
 Rihanna
 Britney Spears
 Owl City
 Justin Bieber
 David Guetta
 Lady Gaga
 Miranda Cosgrove
 Alexandra Stan
 Adam Lambert
 Beyoncè

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Gästbok

Hej! här kan du skriva dit eget gästinlägg!  

Blogkeen

rebbesvardag

Gästbok

hittabloggen.se

GÅ in på den här sidan ocb få flera läsare: http://hittabloggen.se


Ovido - Quiz & Flashcards