Direktlänk till inlägg 14 december 2011

Snälla ?

Av Rebecka - 14 december 2011 19:24

 

(Gammal bil från förut:-) )



Men åååh nu kollade jag på en jättefin blogg som jag hittade på "hajpa" och den hade typ 14 kommentarer i varändra inlägg. Tänk om jag kunde få det också. alltså jag skulle nästan kunna göra vad som helst för det. För jag älskar fina kommentarer. Och nu ska jag göra en liten sak att dom som kommenterar och har en blogg kommer att få en fet länkning med bild och lite text om vem ja just DU är! Och dom som inte har nån blogg och kommenterar tycker jag lite synd om då men jag skriver ändå ett tack för det är ju det enda jag kan göra;/ Men så är det ju! Så glöm inte nu KOMMENTERA alla ni som vil ha en länkning här på min blogg! Och jag GÖR länkbyten så det är bara att ta för sig;) Och jag vet att min blogg blir mindre rolig att läsa när jag aldrig har nå bilder på mig själv men det är ju inget jag kan göra åt:-( Det är så mamma är ÖVERBESKYDDANDE!!!! jag vill bli bättre på att blogga!!! Men jag behöver hjälp för att jag vet ju inte vad jag ska skriva. Jag kunde ha en julkalender men det är krångligt och jag vet inte hur jag ska göra. OM jag får fler läsare och kommentarer så kommer jag att starta dagens blogg. och jag ska tjata på mamma tills jag får visa mitt ansikte på bloggen!!!!!! Vet ni vad ni kan göra ni kan kolla in på de HÄR två söta tjejernas blogg<3 Deras namn är Angeliqua och Moa♥♥ Och glöm inte att kommentera nu!!!


Ha det bra tills jag kommer att blogga igen;)


Puss♥

 
 
Anna

Anna

14 december 2011 21:55

Hej du!
Du behöver inte tänka så mycket på kommentarerna! Tänk mer på hur många läsare du har :) Såg att din mamma inte vill att du ska visa ditt ansikte på bloggen, men du kan ju alltid fota kroppen (KLÄDER PÅ) tex som "dagens outfit" och sedan kan du tex "rita" över ansiktet i paint så visar du inte ansiktet, och då blir det mer bilder. (Folk tycker oftast det är roligare att läsa en blogg med bilder i) :)

http://aannaandersson.bloggplatsen.se

Rebecka

15 december 2011 16:27

Men det är ju det, jag har inte många läsare heller;( Ja det ska jag bli bättre på men ´just nu har jag en skitmobil som det är dålig kamera på och kameran är borta, men jag ska bli bättre på det när jag får en ny mobil! Och ja det är jag medveten om;)

Tack för din kommentar♥ Vill du ha en länkning?

 
Ingen bild

emilia

15 december 2011 15:52

heej! du ville ha en kommentar, så nu får du en =)!! Vad ska du göra i helgen??

Rebecka

15 december 2011 16:25

På fredag är det ju disco sen på lördag eller söndag ska jag till badhuset;-)

Och föresten Tack för kommentaren;)

 
Ingen bild

emilia

15 december 2011 16:29

ok! varför bloggar du typ aldrig på din andra blogg? var inne på den alldeles nyss och det var så längesen du bloggade på den. hej då!

Rebecka

15 december 2011 16:34

Hej, ja jag vet inte. Tycker inte att den går bra och har inge många läsare på den:(
Tack för din kommentar

 
Ingen bild

cajsa

15 december 2011 16:57

men ska du ha bloggen kvar? för det skulle vara roligt om du kunde lägga ut en film när du dansar!:)
där fick du en till komentar!

Rebecka

15 december 2011 18:59

Ja det ska jag nog får se!:) Ja tack så mycket

 
Anna

Anna

15 december 2011 18:47

Hej igen! :)
Om du har facebook så länka bloggen där :) Varje gång jag har gjort ett inlägg går det ut på facebook :) så du koppla bloggen till facebook :)
Kram på dig!

http://aannaandersson.bloggplatsen.se

Rebecka

15 december 2011 18:59

Nej jag har tyvärr inte facebook, men vill du ha en länkning??

Kram:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecka - 24 mars 2012 10:35


  500 inlägg på den här älskade bloggen!! Nu blir det nog inge mera bloggande. Fortsätt följa mig och mitt liv på http://adancelife.blogg.se ...

Av Rebecka - 24 mars 2012 10:15

Hej, jag loggade in på den här bloggen som jag inte har gjort på väldigt länge. Tänkte kolla om jag hade några nya kommentarer och jag hade 2 styckna! Så nu har jag svarat på dom och sen kollade jag statistiken och igår 0 idag 2 högsta den här månade...

Av Rebecka - 8 mars 2012 17:45


Hej, jag har fortfarande läsare på den här bloggen, det märkte jag nu när jag skulle logga in och kolla lite. Känner att jag saknar att blogga ändå lite på den här. Det var min första blogg och jag har haft det bra med besökare och dåligt, kommentare...

Av Rebecka - 13 februari 2012 19:46

Läs min ANDRA blogg ISTÄLLET för den här bloggen! Jag bloggar mer och jag ska bara blogga på den där nu men snälla kommentera på den istället och läs den!! Uppskattar verkligen det!!   http://adancelife.blogg.se http://adancelife.blogg.se htt...

Av Rebecka - 2 februari 2012 09:36

Hej! Nu har jag ju somsagt en ny blogg! adancelife och jag kommer att blogga på den mycket mera än den hära! Men kanske lite bloggning på den här också.. Tävlingen som jag hade flyttas till min andra blogg och Alicia får länkningar där istället!! Glö...

Presentation


Hej där alla glada (och sura) på den här bloggen kan du läsa om min vardag och mitt intresse för dans och så klart mycket annat!!
Enjoy!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vilken kändis tycker du bäst om?
 Selena Gomez
 Rihanna
 Britney Spears
 Owl City
 Justin Bieber
 David Guetta
 Lady Gaga
 Miranda Cosgrove
 Alexandra Stan
 Adam Lambert
 Beyoncè

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Gästbok

Hej! här kan du skriva dit eget gästinlägg!  

Blogkeen

rebbesvardag

Gästbok

hittabloggen.se

GÅ in på den här sidan ocb få flera läsare: http://hittabloggen.se


Ovido - Quiz & Flashcards