Alla inlägg den 14 december 2011

Av Rebecka - 14 december 2011 19:24

 

(Gammal bil från förut:-) )



Men åååh nu kollade jag på en jättefin blogg som jag hittade på "hajpa" och den hade typ 14 kommentarer i varändra inlägg. Tänk om jag kunde få det också. alltså jag skulle nästan kunna göra vad som helst för det. För jag älskar fina kommentarer. Och nu ska jag göra en liten sak att dom som kommenterar och har en blogg kommer att få en fet länkning med bild och lite text om vem ja just DU är! Och dom som inte har nån blogg och kommenterar tycker jag lite synd om då men jag skriver ändå ett tack för det är ju det enda jag kan göra;/ Men så är det ju! Så glöm inte nu KOMMENTERA alla ni som vil ha en länkning här på min blogg! Och jag GÖR länkbyten så det är bara att ta för sig;) Och jag vet att min blogg blir mindre rolig att läsa när jag aldrig har nå bilder på mig själv men det är ju inget jag kan göra åt:-( Det är så mamma är ÖVERBESKYDDANDE!!!! jag vill bli bättre på att blogga!!! Men jag behöver hjälp för att jag vet ju inte vad jag ska skriva. Jag kunde ha en julkalender men det är krångligt och jag vet inte hur jag ska göra. OM jag får fler läsare och kommentarer så kommer jag att starta dagens blogg. och jag ska tjata på mamma tills jag får visa mitt ansikte på bloggen!!!!!! Vet ni vad ni kan göra ni kan kolla in på de HÄR två söta tjejernas blogg<3 Deras namn är Angeliqua och Moa♥♥ Och glöm inte att kommentera nu!!!


Ha det bra tills jag kommer att blogga igen;)


Puss♥

:-)

Av Rebecka - 14 december 2011 18:38

Hej, förlåt att jag inte har gjort 1-3 "dagar" på länge men nu är jag på dagens outfit och har en jätte dålig mobil så kan inte överföra bild. Men jag kanske skriver istället typ imorgon? Men idag har det varit gympa på skolan. Sista timmen. Sen åkte jag och handlade lite julklappar och ett par örhängen till mig men jag hittar ingen bild på dom. knäpper kanske senare eller nån gång om jag kommer ihåg då;-)


Fattar ni hur nära det är till julafton nu? Det är bara 9 dagar om man ja inte räknar med idag:-) Det är nästa lördag!!!

Ja om jag har räknat rätt då:-) Men tycker ni att jag ska skriva ett till kapite.? Okej, jag kanske gör det:-) Men kan nån skriva, läser ni mina inlägg som jag skriver av kapitel alltså??

GÖR NI DET? lÄSER NI VERKLIGEN KAPITELNA!?


Gör det kanske snart:)


Puss♥

Presentation


Hej där alla glada (och sura) på den här bloggen kan du läsa om min vardag och mitt intresse för dans och så klart mycket annat!!
Enjoy!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vilken kändis tycker du bäst om?
 Selena Gomez
 Rihanna
 Britney Spears
 Owl City
 Justin Bieber
 David Guetta
 Lady Gaga
 Miranda Cosgrove
 Alexandra Stan
 Adam Lambert
 Beyoncè

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Gästbok

Hej! här kan du skriva dit eget gästinlägg!  

Blogkeen

rebbesvardag

Gästbok

hittabloggen.se

GÅ in på den här sidan ocb få flera läsare: http://hittabloggen.se


Skapa flashcards