Alla inlägg den 2 december 2011

Av Rebecka - 2 december 2011 22:46

Nu har jag borstat tänderna och gjort mig klar, ska sitta vid datorn ett tag till sen när jag börjar bli tröttare lägger jag mig och läser tills jag inte kan hålla ögona öppna nå mera;-) Men jaja nu vet jag inte vad jag ska skriva så hejdå ses imorgon;-)


Puss♥♥

Av Rebecka - 2 december 2011 22:09

Oj, nu har jag fasnat i den här låten som Amanda Fondell sjöng på idol ikväll;-)

link&utm_campaign=tv4play.se


Om ungefär 10 minuter så är det idol igen och då ska jag kolla vilken som åkte ut;-)


Så jag bloggar nog inge mera idag.

see you tomorrow♥


Puss<3

Av Rebecka - 2 december 2011 21:17

Hej jag är med och tävlar om en personlig design hos en jättefin tjej  klicka HÄR för att komma till hennes blogg och klicka HÄR för att komma direkt till inlägget;-)  

Var med du också♥

Av Rebecka - 2 december 2011 21:07

Hej nu tänkte jag testa en sak som jag precis har lärt mig......


Tryck HÄR för att komma till Alicias blogg och det var där jag lärde mig det här;-)

Av Rebecka - 2 december 2011 20:53

Hej nu ska jag bjuda er på lite onödiga bilder fast det var faktiskt fin det där med träden;-)

  Hjärt som jag och Cajsa knäppte♥♥

  Gammal och fin bild som jag knäppte vid skolan tror jag att de var;-)   Cajsas öga när jag sminkade henne för ett tag sen     Det här är mina favorit byxor! Jätte sköna faktiskt   Men det är synd, för klumpig som jag är. Det var ett litet fint fyrkantigt hål sen en gång på gympan när jag skulle ta på mig som då fasnade jag med tån i hålet och rev upp det;-(

  Vet inte om jag har lagt ut den här men en dag i juli så var det mitt besökar rekor 51 läsare! och det är väldigt mycket för mig för jag har ungefär runt 18 besökare per dag;/ Jst då gick det upp och ner, men nu går det bättre;-)   En julstjärna bilden är åt ferl håll men jag orkar inte redigera den nu! Vet att jag är lat!!!     Två bilder som jag knäppte ute, men visst var det fint?    Haha när vi var i Stockholm och jag kom åt knappen så det  vart ett suddigt kort på min sko. Hehe;-)

Men nu har jag inge mera att blogga om så hej då;)


Puss♥


Av Rebecka - 2 december 2011 19:54

Hej nu ska jag nog ta och sätta mig å titta på idol. Sen i pauserna ska jag spela för jag vart så sugen på att spela typ nåt sånt här spel som jag har på mina favoriter sen jag var typ liten eller ja 7-9 vet inte varför!? Visst är jag konstig?

Men nu ska jag hinna kolla en sak innan det börjar så bloggar kanske i nån paus eller nåt men annars så ses vi imorrn

;-)


Puss   /// 

Av Rebecka - 2 december 2011 15:59

Nu är jag lite småhungrig, tror jag ska ta och väcka pappa och be han göra mat;-)

Jaja jag bloggar väll senare;)


Puss♥

Av Rebecka - 2 december 2011 14:45

ÅÅÅÅH Såhär vig vill jag också vara;'(  

Hihi:)

Presentation


Hej där alla glada (och sura) på den här bloggen kan du läsa om min vardag och mitt intresse för dans och så klart mycket annat!!
Enjoy!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vilken kändis tycker du bäst om?
 Selena Gomez
 Rihanna
 Britney Spears
 Owl City
 Justin Bieber
 David Guetta
 Lady Gaga
 Miranda Cosgrove
 Alexandra Stan
 Adam Lambert
 Beyoncè

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Gästbok

Hej! här kan du skriva dit eget gästinlägg!  

Blogkeen

rebbesvardag

Gästbok

hittabloggen.se

GÅ in på den här sidan ocb få flera läsare: http://hittabloggen.se


Skapa flashcards