Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av Rebecka - 15 oktober 2011 22:08

Hej nu är jag med och tävlar om en mascara! På en jätte söt och fin tjejs blogg! Hon heter Hanna och hennes blogg heter hannalovisasol och här kan du klicka för att komma in på den http://hannalovisasol.blogg.se sorry om det inte går att klicka på den, men det är bara att kopiera! 

Här är direkt länken till tävlingen http://www.bloglovin.com/m/1975283/310952389/a/0/aHR0cCUzQSUyRiUyRmhhbm5hbG92aXNhc29sLnNlJTJGMjAxMS
UyRm9jdG9iZXIlMkZ0YXZsaW5nLXZpb

Av Rebecka - 15 oktober 2011 21:59

Nu kommer det Adam Lambert!


Av Rebecka - 15 oktober 2011 21:41

Hej, på omröstningen var det totalt 19 personer som hade röstat och flest var faktiskt förvånande på Adam Lambert! Och jag ska lägga ut en eller två låtar med han snart!

Men först ska jag berätta om min dag!


först på morgonen så duschade jag sen så åkte vi till köpis och mötte min tremäning och mammas kusin!


Och vi kulle ju äta på ikea men det var JÄTTE lång kö och vi orkade inte stå i kö och även om vi hade gjort det så skulle vi ju inte få nån plats ändå!


Men iaf så gick vi till Mc donalds och åt och efter maten så beställde jag en McFlurry Ahlgrens Bilar.. Och den var ganska god men var så mätt så åt inte ens hälften, men sen så gick vi ut och jag och min tremäning åkte rutschelkana (stavas?) och sen så gick vi på Ikea ett tag och sen så åkte jag och mamma hem!


När jag kom hem så kom en kompis hit! Och vi hade det bra ett tag!

Sen skulle hon/han gå hem! Och då ringde Angeliqua och frågade om jag ville vara med henne och Signe! Och det ville jag ju såklart...


Vi gjorde lite olika... Sen skulle jag hem och äta och jag åt lasagne (stavas?) efter maten satt jag mig vid datorn. Vid typ halv åtta så åkte vi in till Gävle till Hemmakväll! Och åkte hem, kollade på fångarna på fortet och åt godis..


Sen satt jag mig vid datorn för en stund sedan och nu sitter jag här och skriver!


Men gud vad jag vill ha tillbaka boken så jag kan skriva lite. Men jag har kommit på att jag inte kommer skriva ett kapitel om dagen utan jag kommer att skriva när jag har tid! Och det kanske inte ens blir en gång i veckan! Men jag skriver somsagt helt enkelt när jag har tid! Nu får ni ha det så bra tills jag bloggar igen!

pok♥

Av Rebecka - 15 oktober 2011 18:54

Alltså jag fattar verkligen inte hur man gå från världens gladaste tjej till helvetes jävla tjej! Jäkla piss "humörsvägningar"! Men iaf så verkar det inte som att vi ska åka till hemmakväll för mamma är ju så rädd att åka i mörket....

Men nu måste jag gå!

Av Rebecka - 15 oktober 2011 11:55

Hej och god morgon eller vad jag nu ska säga! Men jag tänkte iaf skriva dagens outfit för orkar inte hålla på att knäppa kort och så...

Ett par lilla byxer med silvriga ränder på sidan! Adidas!

En grå converse tröja.

En lilla tjocktröja med silvriga ränder!

Och så har jag precis duschat så har blött hår!

Men idag ska jag till ikea och äta lunch med min lilla tremäning och mammas kusin!

Sen är det planerat att vi ska köpa godis från hemmakväll lite senare!

Skulle vara med Angeliqua nu på förmiddagen men hon svarar inte på sms!

Men men vi får väl se då. Men oj redan nu så ropar mamma och jag ska bara sätta på mig jacka och skor sen ska vi åka!

Så ha det så bra så länge då!

Puss o kram♥

Presentation


Hej där alla glada (och sura) på den här bloggen kan du läsa om min vardag och mitt intresse för dans och så klart mycket annat!!
Enjoy!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vilken kändis tycker du bäst om?
 Selena Gomez
 Rihanna
 Britney Spears
 Owl City
 Justin Bieber
 David Guetta
 Lady Gaga
 Miranda Cosgrove
 Alexandra Stan
 Adam Lambert
 Beyoncè

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Gästbok

Hej! här kan du skriva dit eget gästinlägg!  

Blogkeen

rebbesvardag

Gästbok

hittabloggen.se

GÅ in på den här sidan ocb få flera läsare: http://hittabloggen.se


Ovido - Quiz & Flashcards