Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Rebecka - 13 oktober 2011 19:13

Hej alltså jag vet att jag suger på att blogga, jag bara lovar hela tiden att jag ska bli bättre på att blogga men det blir ju aldrig så! Men jag får väl helt enkelt blogga när jag har tid och kommer ihåg det! Alltså det är mycket just nu! Men tyvärr så har jag ju glömt boken hemma hos pappa och jag kommer hem till han på måndag! Och med boken så menar jag den där Aldrig att jag bor med henne eller vad den nu heter!

Men appropå ingenting, visst har jag lagt ut en triler på Jag saknar dig? 


Men jag har beställt en bok ifrån bibblan som heter jag saknar dig, jag saknar dig!

Men tyvärr så måste jag gå nu.

Bye bye♥

Presentation


Hej där alla glada (och sura) på den här bloggen kan du läsa om min vardag och mitt intresse för dans och så klart mycket annat!!
Enjoy!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vilken kändis tycker du bäst om?
 Selena Gomez
 Rihanna
 Britney Spears
 Owl City
 Justin Bieber
 David Guetta
 Lady Gaga
 Miranda Cosgrove
 Alexandra Stan
 Adam Lambert
 Beyoncè

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Gästbok

Hej! här kan du skriva dit eget gästinlägg!  

Blogkeen

rebbesvardag

Gästbok

hittabloggen.se

GÅ in på den här sidan ocb få flera läsare: http://hittabloggen.se


Skapa flashcards