Alla inlägg under september 2011

Av Rebecka - 9 september 2011 13:55

Hej nu har jag precis kommit hemifrån skolan, vi hade gympa sista timmen  

Men jag ränkade precis ut att det är bara 21 dagar alltså tre veckor kvar tills vi ska till Turkiet!!!!!!!!! Ni skulle fått dagens outfit om jag kom ihåg sladden.. men men det är som det är man glömmer oftast saker!!! Men iaf nu ska jag kolla på lite bloggar!

Ha det bäst i hela världen..

Puss o kram♥

Av Rebecka - 8 september 2011 19:02

Hej helt plötsligt så började det ösregna! Som tur var jag inne då men när jag cyklade till mamma så vart jag dy blöt! Nu lyssnar jag på Debby Ryan och kollar på hannah montana

Jag grät när jag kollade på hannah montana the movie och såg när hon sjöng!

Men nu ska jag kolla klart på hannah montana<3

Ha det super duper bäst..

Puss o kram  


Av Rebecka - 8 september 2011 17:08

Hej! Idag var det ju skola som vanligt.. Efter skolan gick jag till knoppen och träna med Cajsa och så... Åkte hem vid fyra och sen åt jag och sådär och nu sitter jag här   Men nu ska jag kollar på lite bloggar och jag kanske upptraderar senare;)

Ha det bäst i hela världen!

Puss o kram♥

Av Rebecka - 7 september 2011 17:14

 

Smile bra låt och bra artist!


Av Rebecka - 7 september 2011 17:04

Hej, jag är jätte glad och så men jag blir väldigt irriterad när mina kompisar och såna som jag känner ska härma mig!!! som teresevardag och tovesvardag (hon har bytt blogg) Men snälla kan folk inte skaffa en egen fantasi? Som när jag lägger ut big brother låten ja då kommer den upp på en kompis blogg dagen efter!!!!!!!




Iaf idag har det varit skola igen   Och vi hade gympa idag! Det var ganska roligt, sen gick jag och Cajsa till knoppen och tränade lite, åt mellis och ja.. Sen efter ett tag gick Cajsa hem och jag var kvar med Angeliqua och några till! Och nu är jag hemma..! Nu ska jag gå in på bloglovin och kolla in mina 222 inlägg, sen ska jag äta!!

Av Rebecka - 6 september 2011 21:03

Hos http://ttypiddi.blogg.se om en parfym (värde 429 kr) Var med du också, jag rekommenderar verkligen att gå in på hennes blogg här är direkt länken till tävlingen! http://ttypdiddi.blogg.se/2011/september/tavling-du-kan-vinna-en-christina-aguliera-p.html#comment Som sagt var med du också!!!!

Av Rebecka - 6 september 2011 20:22

Hej vad populär electro pop vart som var med i idol igår. När jag kom till skolan idag så kom killarna i klassen och började sjunga "electropop, electropoop!!!!!!!! Själv tycker jag inte att den är så jätte bra men det skulle vara värsta sommar-plågan, Ja här får ni den iaf..

Det som inte var med på den här videon som var roligt att det inte alls var meningen att ställa sig i kön och vänta utan han skulle gå på skansen och sen träna med bandet   Men nu ska jag kolla på idol!

Ha det bra!

Puss o kram♥


Av Rebecka - 6 september 2011 14:22

Hej jag vet att jag inte har bloggat på några dagar.. Hinner inte och orkar inte... Men just nu sitter jag på knoppen breid Hanna och Sofi! Vi ska äta mellis strax och sen göra nåt och byta om sen på dans!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kommer nog inte hinna att blogga ikväll heller, men jag ska försöka!!! Nu ska jag göra nå annat 

Ha det bäst!

Puss o kram♥

Presentation


Hej där alla glada (och sura) på den här bloggen kan du läsa om min vardag och mitt intresse för dans och så klart mycket annat!!
Enjoy!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vilken kändis tycker du bäst om?
 Selena Gomez
 Rihanna
 Britney Spears
 Owl City
 Justin Bieber
 David Guetta
 Lady Gaga
 Miranda Cosgrove
 Alexandra Stan
 Adam Lambert
 Beyoncè

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Gästbok

Hej! här kan du skriva dit eget gästinlägg!  

Blogkeen

rebbesvardag

Gästbok

hittabloggen.se

GÅ in på den här sidan ocb få flera läsare: http://hittabloggen.se


Ovido - Quiz & Flashcards