Alla inlägg under september 2011

Av Rebecka - 22 september 2011 16:18

HAHAHAHAHAHAH Jag hittade precis ett klipp på http://haalstroms.blogg.se 

 


Alltså shit det där hadde man inte förväntat sig va?



Av Rebecka - 22 september 2011 15:19

alltså tror dom att man ska tro på det?

Hej igen jag fick ett meddelande i inkorgen och det stod så här:


FROM MRS. LIMEI CHEN

Dear friend,

I am Mrs. Limei Chen gpu and I have been suffering from ovarian cancer disease and the doctor told me that i have a few days to leave. I am from ( Lhasa ) China but based in Africa Burkina Faso since eight years ago as a business woman dealing with gold exportation. Now that I am about to end the race like this, without any family members and no child. I have 2 Million US DOLLARS in Africa Development Bank (ADB) Burkina Faso which I instructed the bank to give St Andrews Missionary Home in Burkina Faso . But my mind is not at rest because I am writting this letter now through the help of my computer beside my sick bed.

I also have 5.5Million US Dollars at Bank of Africa here in Burkina Faso and I instructed the bank to transfer the money to the first foreigner that will apply to the bank after I have gone that they should release the fund to him/her, but you will assure me that you will take 50% of the money and give 50% to the orphanages home in your country for my heart to rest. You are to contact the bank through this email address:(bankofafrica_bf01@voila.fr)

Yours fairly friend,

Madam Mrs. limei chen gpu


Här har ni översättning... Översättningen är ifrån http://google.se SÅ kanske inte så mycket rätt


FRÅN MRS. LIMEI CHEN

Kära vän,

Jag är Mrs Limei Chen GPU och jag har drabbats av äggstockscancer sjukdom och läkaren berättade för mig att jag har några dagar att lämna. Jag är från (Lhasa) Kina men i Afrika Burkina Faso sedan åtta år sedan som en affärskvinna hantera guld export. Nu när jag ska avsluta loppet så här, utan anhöriga och inga barn. Jag har 2 miljoner dollar i Afrika utvecklingsbanken (ADB) Burkina Faso som jag instruerade banken att ge St Andrews Missionär hem i Burkina Faso. Men mitt sinne är inte i vila eftersom jag är writting detta brev nu genom hjälp av min dator bredvid min sjuka säng.

Jag har också 5.5Million US-dollar till Bank of Africa här i Burkina Faso och jag uppdragit åt banken att överföra pengar till den första utlänningen som kommer att gälla till banken efter att jag har gått att de skulle släppa fonden till honom / henne, men du kommer att försäkra mig om att ni kommer att ta 50% av pengarna och ge 50% till barnhem hemma i ditt land för mitt hjärta att vila. Du ska kontakta banken via denna e-postadress: (bankofafrica_bf01@voila.fr)

Yours ganska vän,

Fru Mrs limei Chen GPU

 
Av Rebecka - 22 september 2011 15:07

Hej nu sitter jag och vilar har haft forsbacka lunken! Jag sprang 28 varv runt grusplanen och gräsplanen!! Och jag har ganske ont i fötterna nu! Kommer väl ha träningsvärk i morgon då och då är det gympa   Inte så roligt att ha det just i morgon!! Men nu ska jag kolla på bachelor!

Ha det super!

Puss o kram♥

Av Rebecka - 21 september 2011 18:25

Hej just nu sitter jag och kollar på tv!

Jag kollar på shake it up!

Den sista videon har jag lagt ut tidigare... Men nu ska jag kolla klart.

Hadet super!

Puss o kram♥


Av Rebecka - 21 september 2011 15:33

Hej sitter på knoppen och har tränat lite   Men är ju så trött så att bena viker sig!! Jag glömde att skriva i förra inlägget att det var tidinställt så jag ska göra det nu!

Ha det bäst..

Puss o kram♥

Av Rebecka - 21 september 2011 07:30

Hej nu ska jag gå till skolan men jag bjuder på en bra låt först!!!

Bye bye love you♥

Förästen tidinställt!

mm

Av Rebecka - 20 september 2011 18:29

Hej nu har jag kommit hem ifrån dansen och det var jätte roligt!!!  Vi/jag lärde mig väldigt många steg!! Och vill bara säga att jag älskar dans!!!!! Och helt plötsligt så vart jag väldigt väldigt väldigt sugen på hallon!!!! Älskar verkligen det, de är nog de bästa bären som finns!! Apropo (stavas?) ingenting så längtar jag väldigt mycket till den 1 oktober! Vill verkligen åka nu!!!!!´Och ha lite ledigt ifrån skolan i en vecka!!! Men nu ska jag kolla på mina många inlägg på bloglovin!!!

Ha det bäst tills jag bloggar nästa gång!!

Puss o kram♥

 

Av Rebecka - 20 september 2011 15:45

Hej just nu sitter jag på knoppen m en jag hinner inte skria så mycket för måste gå och byta om nu ska på dansen!  

Måste dra



Presentation


Hej där alla glada (och sura) på den här bloggen kan du läsa om min vardag och mitt intresse för dans och så klart mycket annat!!
Enjoy!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vilken kändis tycker du bäst om?
 Selena Gomez
 Rihanna
 Britney Spears
 Owl City
 Justin Bieber
 David Guetta
 Lady Gaga
 Miranda Cosgrove
 Alexandra Stan
 Adam Lambert
 Beyoncè

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Gästbok

Hej! här kan du skriva dit eget gästinlägg!  

Blogkeen

rebbesvardag

Gästbok

hittabloggen.se

GÅ in på den här sidan ocb få flera läsare: http://hittabloggen.se


Ovido - Quiz & Flashcards