Alla inlägg den 6 september 2011

Av Rebecka - 6 september 2011 21:03

Hos http://ttypiddi.blogg.se om en parfym (värde 429 kr) Var med du också, jag rekommenderar verkligen att gå in på hennes blogg här är direkt länken till tävlingen! http://ttypdiddi.blogg.se/2011/september/tavling-du-kan-vinna-en-christina-aguliera-p.html#comment Som sagt var med du också!!!!

Av Rebecka - 6 september 2011 20:22

Hej vad populär electro pop vart som var med i idol igår. När jag kom till skolan idag så kom killarna i klassen och började sjunga "electropop, electropoop!!!!!!!! Själv tycker jag inte att den är så jätte bra men det skulle vara värsta sommar-plågan, Ja här får ni den iaf..

Det som inte var med på den här videon som var roligt att det inte alls var meningen att ställa sig i kön och vänta utan han skulle gå på skansen och sen träna med bandet   Men nu ska jag kolla på idol!

Ha det bra!

Puss o kram♥


Av Rebecka - 6 september 2011 14:22

Hej jag vet att jag inte har bloggat på några dagar.. Hinner inte och orkar inte... Men just nu sitter jag på knoppen breid Hanna och Sofi! Vi ska äta mellis strax och sen göra nåt och byta om sen på dans!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kommer nog inte hinna att blogga ikväll heller, men jag ska försöka!!! Nu ska jag göra nå annat 

Ha det bäst!

Puss o kram♥

Presentation


Hej där alla glada (och sura) på den här bloggen kan du läsa om min vardag och mitt intresse för dans och så klart mycket annat!!
Enjoy!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vilken kändis tycker du bäst om?
 Selena Gomez
 Rihanna
 Britney Spears
 Owl City
 Justin Bieber
 David Guetta
 Lady Gaga
 Miranda Cosgrove
 Alexandra Stan
 Adam Lambert
 Beyoncè

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Gästbok

Hej! här kan du skriva dit eget gästinlägg!  

Blogkeen

rebbesvardag

Gästbok

hittabloggen.se

GÅ in på den här sidan ocb få flera läsare: http://hittabloggen.se


Ovido - Quiz & Flashcards