Alla inlägg den 2 september 2011

Lol

Av Rebecka - 2 september 2011 20:53

Lol lol lol, nej bara skojade men jag har TRÅÅKIGT!! Jag är med i kanske 4 tävlingar nu men kommer väl inte vinna nån av dom:/ Det går inte bra för min blogg  Är det nån som har nåt tips på hur man får flera läsare?


Imorgon ska jag och träffa en som jag har haft som brevvän och nu ska jag träffa henne   Åker vid lunch tiden om jag orkar och vill så bloggar jag före det!

Men nu ska jag kolla på lite bloggar så Hej då♥

Puss o kram!

Av Rebecka - 2 september 2011 18:30

Hej jag är med och tävlar på en jätte fin tjejs blogg och hon lottar ut din gamla design som är jätte-snygg och som jag jätte gärna skulle vilja ha! Jag har läst hennes blogg ett bra tag nu och jag tycker värkligen om den! och han har jättefint hår!   

Riktigt fin design visst? Gå in på hennes blogg och läs den ofta för det är värt det!

http://hannalovisasol.blogg.se

Av Rebecka - 2 september 2011 18:12

Sprid det här nu! Men snälla snälla mamma sluta RÖKA jag gråter över det mer än du tror! Jag vet att du kan få cancer när som helst!! Sluta snälla!! Du kan dö av cancer!

SLUTA RÖKA, SOLA INTE SOLARIUM OCH MISSA INTE ATT GÅ PÅ DINA CELLPROVSTAGNINGAR! Kolla på det här nu!<3

*GRÅTER*


Av Rebecka - 2 september 2011 17:37

Hej det stog när jag loggade in att ingen kommer att kunna komma in på bloggen mellan 01-02 men det är väl inte så många som sitter vid datorn och just kollar på min blogg då?


Har ni sätt Fokis nya webbshop http://fokiwa.se men det är jättedyrt iaf vad jag tycker!! Nu ska jag bjuda på en liten låt som jag tycker är bra...

Dom 2 tjejerna är också med i Shake it up som är en bra dansserie! Som börjar nu och jag ska se det!

hej då puss o kram♥


Av Rebecka - 2 september 2011 14:12

Äntligen Fredag!!!! Just nu sitter jag på knoppen brevid Cajsa har tränat lite dans också! Är såå trött

Nu ska jag göra lite annat!

Puss o kram♥


Presentation


Hej där alla glada (och sura) på den här bloggen kan du läsa om min vardag och mitt intresse för dans och så klart mycket annat!!
Enjoy!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vilken kändis tycker du bäst om?
 Selena Gomez
 Rihanna
 Britney Spears
 Owl City
 Justin Bieber
 David Guetta
 Lady Gaga
 Miranda Cosgrove
 Alexandra Stan
 Adam Lambert
 Beyoncè

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Gästbok

Hej! här kan du skriva dit eget gästinlägg!  

Blogkeen

rebbesvardag

Gästbok

hittabloggen.se

GÅ in på den här sidan ocb få flera läsare: http://hittabloggen.se


Ovido - Quiz & Flashcards