Alla inlägg den 1 september 2011

Av Rebecka - 1 september 2011 17:42

Hej just nu sitter jag och kollar på 90210 det är faktiskt en ganska bra serie!

Huvudvärken släppte ganska snabbt och jag mår toppen nu men jag skulle bli ännu gladare om ni skrev en KOMENTAR ni behöver inte skriva så mycket ni kan t.e.x bara skriva Hej jag heter ... och jag brukar läsa din blogg ibland!

Ungefär så!

Men nu ska jag kolla klart!

Ha det bra, puss o kram♥

Av Rebecka - 1 september 2011 15:14

Hej nu kommer lite bilder...

Fin sol bild jag knäppte en dag när jag var ute och cyklade...

Jag skulle knäppa en bild då kom det en kille och jag vände snabbt mig samtidigt som jag råkade trycka på knappen så jag knöppte och det vart faktiskt ganska coolt!

Dagens outfit ni fick bara se t-tröjan orkaede inte nå mera har bara ett par svarta mjukisbyxor där! By the way jag kommer vara utklädd varända gång jag knäpper dagens outfit bilder!        Suddig men knäpper med telefonene för jag har inge minneskort i min kamera!   En titt närmare!         Ska fika nu hej då!

fy

Av Rebecka - 1 september 2011 14:29

Fy vad ont i huvudet jag har just nu, men jag åt iaf kina mat och det var jätte gott!

Men jag ska nog ta en alvedon nu!

Av Rebecka - 1 september 2011 09:38

Om en goodiebag hos Fanny och jylice http://creatives.blogg.se jag rekommenderar deras blogg väldigt starkt. Jag har följt bloggen i kanske ett halv år och den är en riktigt bra blogg!! Love you Fanny and Jylice   Jag skulle värkligen behöva den här goodiebagen också för jag har typ slut på smink och behöver. Kan inte köpa nytt förän jag har tillräckligt med pengar!

Av Rebecka - 1 september 2011 09:07

Hej jag är med och tävlar om eylash serum   Var med i tävlingen!! Och följ hennes blogg för den är värkligen bra! här är en direktlänk till tävlingen http://www.bloglovin.com/m/2801496/283773852/a/0/aHR0cCUzQSUyRiUyRnRvdmVub3Jpbi5kZXZvdGUuc2UlMkZibG
9ncyUyRjEyMDQ4ODMwJTJGaHR0Zy0tLXRvdmVub3Jpbi1kZXZv
dGUtc2UuaHRt#b=2782990&p=283600884

Och gå in på http://jacobspatricia.blogg.se

Av Rebecka - 1 september 2011 08:42

Hej idag vart jag hemme ifrån skolan! Är fortfarande förkyld men jag är inte hemma på grund av det jag är hemma för jag har jätte ont i min arm!!

Och guud vad jag vart sugen på kina mat nu!!!

Nu ska jag kolla runt lite på olika bloggar och sen kolla mailen!

Ha det bäst♥

Puss o kram

Presentation


Hej där alla glada (och sura) på den här bloggen kan du läsa om min vardag och mitt intresse för dans och så klart mycket annat!!
Enjoy!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vilken kändis tycker du bäst om?
 Selena Gomez
 Rihanna
 Britney Spears
 Owl City
 Justin Bieber
 David Guetta
 Lady Gaga
 Miranda Cosgrove
 Alexandra Stan
 Adam Lambert
 Beyoncè

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Gästbok

Hej! här kan du skriva dit eget gästinlägg!  

Blogkeen

rebbesvardag

Gästbok

hittabloggen.se

GÅ in på den här sidan ocb få flera läsare: http://hittabloggen.se


Ovido - Quiz & Flashcards