Alla inlägg under augusti 2011

Av Rebecka - 5 augusti 2011 09:53

hej igen är det nån som vet hur man gör tidinställda inlägg jag har försökt men det går ju inte!


Hej igen är det nån som vet hur man gör tidinställda inlägg?

Jag har försökt men det går ju inte!!!


Av Rebecka - 5 augusti 2011 09:29

God morgon!

Jag glömde och lägga ut bilder på det jag åt igår och jag brukar ju inte lägga ut bilder på min mat men nu åt jag kötbullar, potatis och champinjoner, så hittade jag en potatis som såg ut som ett hjärta       

Hihi och här kommer bikinisarna   

Snygg?   Och en typ baddräkts-bikini! Framsidan...   Baksidan!     Cool ? 

Ha det bäst idag!♥

Av Rebecka - 4 augusti 2011 17:10

Del 1

Del 2

Del 3

Ha det♥


Av Rebecka - 4 augusti 2011 14:50

Hej nu har jag varit på stan och köpt bikinisar  

Bilderna kommer lite senare för har inte nån sladd här!!

Vi ska ner och bada sen duscha och äta och sen vid sju ska jag till mamma då kommer kanske bilderna ut!

Ha det bäst♥♥

Av Rebecka - 3 augusti 2011 19:12

Hej guud vilken lättnad!

Jag var hemma hos cajsa idag och badade.

Men sen skulle vi springa i vattenspridaren, då la jag min mobil på en stubbe.

Vi sprang lite och vart dy blöta, då gick vi in och bytte till bikini och när vi kom ut la jag mobilen på cajsas mammas motor huv och efter ett tag skulle hon köra en sväng ner på bruket.... Och min mobil låg där!

Vi letade och letade men sen utanför en kompis hus hittade hennes pappa den och var jätte nära att köra på den... Han kollade på den och han ringde till pappa som kom och hämtade den. Och han kom med mobilen helt oskadd och jag mådde illa för jag var så orolig för mobilen men nu har jag den!!!!!!!

Så tusen tack till Hannas pappa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tack tack tack tack!

Nu ska jag äta så

Ha det bäst♥♥

Av Rebecka - 3 augusti 2011 09:58

  

Hej och god morgon!

Nu har jag en fråga: Vrf finns det inte med volley  

boll i Sverige (alltså fler kurser)

Det värkar ju jätte roligt!!

Nu får ni ha det bäst idag♥


Av Rebecka - 2 augusti 2011 19:08

Bra?

Kram♥


Av Rebecka - 2 augusti 2011 18:42

Hej nu sitter jag här och dricker trocadero.

Har varit och bada och jag ducshade nyss.

Alltså jag vet att jag ät jätte tråkig, men jag har inget att skriva om:/

SÅ ni får ha det bra♥

Presentation


Hej där alla glada (och sura) på den här bloggen kan du läsa om min vardag och mitt intresse för dans och så klart mycket annat!!
Enjoy!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vilken kändis tycker du bäst om?
 Selena Gomez
 Rihanna
 Britney Spears
 Owl City
 Justin Bieber
 David Guetta
 Lady Gaga
 Miranda Cosgrove
 Alexandra Stan
 Adam Lambert
 Beyoncè

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Gästbok

Hej! här kan du skriva dit eget gästinlägg!  

Blogkeen

rebbesvardag

Gästbok

hittabloggen.se

GÅ in på den här sidan ocb få flera läsare: http://hittabloggen.se


Ovido - Quiz & Flashcards