Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Rebecka - 16 augusti 2011 22:34

Skulle bara gratta Madonna som fyller hela 53 år idag!

Här kommer dom 2 låtarna jag tycker bäst om med henne!

Sov gott♥



Av Rebecka - 16 augusti 2011 21:37

Hej just nu sitter jag och kollar på maniska samlare och äter Rismån Äpple kanel!  

Vad gör ni?

Av Rebecka - 16 augusti 2011 18:00

Hej tänkte tipsa er om en bra film! - Wild Child, riktigt bra film faktiskt. Jag har sätt den förut på tv och den gick på 3:an för nån da sedan.


HANDLING 

16-åriga Poppy Moore är en självupptagen och otäckt rik överklasstjej från Los Angeles. Efter att en fest spårat ur, får hennes pappa nog och skickar henne till en internatskola i England för att få ordning på henne. Poppy längtar tillbaka till friheten men när hon gör allt i sin makt för att bli relegerad, ställs den amerikanska prinsessan inför en värdig motståndare: engelska flickor och lärare som inte tolererar hennes bortskämda sätt.

Poppy inser till slut att hennes dåliga beteende inte kommer att leda någonvart, så tillsammans med sina nya vänner och rumskamrater planerar hon en ny flyktplan. Men snart börjar hon undra om det inte kan vara värt att stanna trots allt för hon ser sin mamma på en bild när hon ska erkänna för rektorn att hon tänt eld på köket.


TAGLINE

 

  • Ny tjej
  • Nya skola
  • Nya regler

SKÅDESPELARE


Här kommer lite bilder!


   

 

                     

       

    

     

Nu får ni ha det bäst♥


 

 



 

Av Rebecka - 16 augusti 2011 09:28

Hej och god morgon jag kommer inte blogga så mycket för jag orkar inte och så är det en annan sak!

Men ni får ha det jätte bra!♥♥♥

Presentation


Hej där alla glada (och sura) på den här bloggen kan du läsa om min vardag och mitt intresse för dans och så klart mycket annat!!
Enjoy!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vilken kändis tycker du bäst om?
 Selena Gomez
 Rihanna
 Britney Spears
 Owl City
 Justin Bieber
 David Guetta
 Lady Gaga
 Miranda Cosgrove
 Alexandra Stan
 Adam Lambert
 Beyoncè

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Gästbok

Hej! här kan du skriva dit eget gästinlägg!  

Blogkeen

rebbesvardag

Gästbok

hittabloggen.se

GÅ in på den här sidan ocb få flera läsare: http://hittabloggen.se


Ovido - Quiz & Flashcards