Alla inlägg den 22 juli 2011

Av Rebecka - 22 juli 2011 19:03

Rebecca Blacks Friday tycker ju alla  är så "dålig" finns massor med parodier på den men den är faktiskt inte så farlig! Här kommer den

Och nu har hon kommit med en ny låt! Den är faktiskt mycket bättre än den första!!!! Nej nu ljuger jag den är bara FJANTIG!!

Här kommer den

Puss o kram!

Från dansälskaren Rebecka!♥♥

Av Rebecka - 22 juli 2011 17:42

Jag tänker att jag ska ta med min sladd till mobilen ifrån mamma när jag går till pappa, men det blir aldrig av! Påmin min om att jag ska ta med den imorgon  

Nu kommer kompisar på nätet avsnitt 11!

Ha en bra kväll!

Kramiz♥

Av Rebecka - 22 juli 2011 13:49

Hej jag ville bara säga TACK för alla super snälla kommentarer!

Ni har också en fin blogg!!!

Kram♥

Av Rebecka - 22 juli 2011 10:04

Jag är med och tävlar i http://sarahtjulander.mwshowroom.se (Sarah tjulanders tävling) Älskar hennes blogg!  

Sådär ser den ut!

http://sarahtjulander.myshowroom.se


Kolla vad fin hon är!  

Ha en bra dag♥

Presentation


Hej där alla glada (och sura) på den här bloggen kan du läsa om min vardag och mitt intresse för dans och så klart mycket annat!!
Enjoy!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vilken kändis tycker du bäst om?
 Selena Gomez
 Rihanna
 Britney Spears
 Owl City
 Justin Bieber
 David Guetta
 Lady Gaga
 Miranda Cosgrove
 Alexandra Stan
 Adam Lambert
 Beyoncè

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Gästbok

Hej! här kan du skriva dit eget gästinlägg!  

Blogkeen

rebbesvardag

Gästbok

hittabloggen.se

GÅ in på den här sidan ocb få flera läsare: http://hittabloggen.se


Ovido - Quiz & Flashcards