Alla inlägg under juni 2011

OJ

Av Rebecka - 23 juni 2011 10:09

Hej och god morgon.. Oj jag han typ inte blogga nå alls igår... Men på morgonen orkade jag inte och sen glömde jag bort, jag kanske gjorde typ ett inlägg elr nå.. Men just nu är jag väldigt trött. Gick och la mig 00.00 och imorse vaknade jag halv tio jag var jätte trött fast det kurrade i min mage så jag kunde inte somna om, men nu när jag har ätit frukost så håller jag typ på att somna.. När vaknade ni?

Kram  

Av Rebecka - 22 juni 2011 17:33

Hej, jag har glömt att blogga idag! För först på morgonen så orkade jag inte sen har jag inte haft tid för jag har varit och cyklat med Emilia, Tilda och Cajsa sen skulle jag åka på mc donalds och äta sen skulle vi gå på lite affärer... När jag kom hem cyklade jag lite till med dom.. Då mötte vi en som jag inte får säga vem det är men iaf då cyklade vi hem till Cajsa och  badade i hennes pool... Sen var de några som började  frysa då gick vi upp och badade bubbel-bad.. Sen var de varm så då gick vi ner och badade igen   

Efter ett tag kom hennes farmor och hon skulle ut till Bovik med Cajsa...

Nu sitter jag här hemma hos Angeliqua

Kram gör ett inlägg lite senare...

Av Rebecka - 21 juni 2011 12:56

Hej har nyss ätit! Makaroner och kyckling-file.. Mmm GOTT!!! Snart kommer Cajsa  Vet ej vad vi ska göra.. Alla som tycker min blogg SUGER kommentera gärna det här inlägget då! 

Av Rebecka - 21 juni 2011 10:35

Jag vet inte hur jag ska göra! ´Jag bråkade lite igår med w och jag frågade han så här: Om jag gjorde slut skulle du inte bry dig då? Då svarade han NEJ!! Så alltså vf ska jag vara tsm med han om han inte bryr sig!!!! Vad tycker ni*? Och så skriver han surpuppa hela tiden!!!   Kommentera och skriv vad ni tycker! 

Av Rebecka - 20 juni 2011 18:40

Hej nu är jag hemma igen det var roligt att bada där men det var ganska kallt så vi gick upp ganska snabbt och badade bubbelbad=)

Nej nu ljuger jag jag kom hem vid fyra men då åt jag sen vet jag inte vad jag gjorde men nu sitter jag här och bloggar  Jag har tråååkigt 

Av Rebecka - 20 juni 2011 15:20

    ´Guud vad sööööötttt!!!!!!!!!!!!!!!!!

Cajsa hadde den på sin dator så jag snodde den.. Hihi.. Jag sitter vid hennes nu!



Av Rebecka - 20 juni 2011 15:11

Hej snart kommer dagens söstis... Vet inte vf jag gjorde ett inlägg så men ville=)

Presentation


Hej där alla glada (och sura) på den här bloggen kan du läsa om min vardag och mitt intresse för dans och så klart mycket annat!!
Enjoy!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vilken kändis tycker du bäst om?
 Selena Gomez
 Rihanna
 Britney Spears
 Owl City
 Justin Bieber
 David Guetta
 Lady Gaga
 Miranda Cosgrove
 Alexandra Stan
 Adam Lambert
 Beyoncè

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Gästbok

Hej! här kan du skriva dit eget gästinlägg!  

Blogkeen

rebbesvardag

Gästbok

hittabloggen.se

GÅ in på den här sidan ocb få flera läsare: http://hittabloggen.se


Ovido - Quiz & Flashcards