Alla inlägg den 25 juni 2011

Av Rebecka - 25 juni 2011 20:05

God natt*! Jag ska inte lägga mig nu men jag ska se en film "Änglarnas stad" på 3:an ni måste se den! Men iaf jag kommer inte att blogga nå mera idag!

Kramiz

Av Rebecka - 25 juni 2011 12:10

 

 Naww vad sööt!!

Av Rebecka - 25 juni 2011 11:23

Hej, och god morgon... Hadde ni roligt igår det hade jag. Ja badade i mongen och fikade och åt tårta med jordgubbar... Sen när vi kom hem så åt vi! Till förrätt åt vi rostad macka med marjonäs och kräftstjärtar. Sen till huvudrätt åt vi fläskfilè med strips, sallad och majskkolvar. Till efterrätt åt vi glass, choklad, jordgubbar och melon... Efter vi hade ätit så var jag propp mätt! Men det var jätte GOT iaf  Nu snart i nästa inlägg ska jag lägga in dagens sötis elr dagens låt vi får se vilket!!!!

Kramizar

Av Rebecka - 25 juni 2011 11:23

Hej, och god morgon... Hadde ni roligt igår det hade jag. Ja badade i mongen och fikade och åt tårta med jordgubbar... Sen när vi kom hem så åt vi! Till förrätt åt vi rostad macka med marjonäs och kräftstjärtar. Sen till huvudrätt åt vi fläskfilè med strips, sallad och majskkolvar. Till efterrätt åt vi glass, choklad, jordgubbar och melon... Efter vi hade ätit så var jag propp mätt! Men det var jätte GOT iaf  Nu snart i nästa inlägg ska jag lägga in dagens sötis elr dagens låt vi får se vilket!!!!

Kramiz

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej där alla glada (och sura) på den här bloggen kan du läsa om min vardag och mitt intresse för dans och så klart mycket annat!!
Enjoy!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vilken kändis tycker du bäst om?
 Selena Gomez
 Rihanna
 Britney Spears
 Owl City
 Justin Bieber
 David Guetta
 Lady Gaga
 Miranda Cosgrove
 Alexandra Stan
 Adam Lambert
 Beyoncè

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Gästbok

Hej! här kan du skriva dit eget gästinlägg!  

Blogkeen

rebbesvardag

Gästbok

hittabloggen.se

GÅ in på den här sidan ocb få flera läsare: http://hittabloggen.se


Skapa flashcards