Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Rebecka - 19 juni 2011 21:05

Haha håller på att skratta ihjäl mig(Asg) Ett tips kolla på hela! http://www.youtube.com/watch?v=SPk_2L0mlo0 Det gick inte att lägga ut videon på bloggen..

Av Rebecka - 19 juni 2011 16:46

Hej igen här kommer dagens sötis 

Såå sööt!!!??? Men i förra inlägger var jag faktiskt lite taskig jag har ju inte bara två vänner jag skulle faktiskt hälsa och tacka alla mina underbara vänner som ställer upp och är så snälla.. Nu är det inte för att vara dum men jag vill speciellt hälsa till C.j som alltid är såå snääll mot alla!!! Visst hon kan vara lite dryg ibland men det är alla!!  TACK till alla vänner som ja har!!!  

Älskar er! <3333  

Av Rebecka - 19 juni 2011 16:03

Hej här kommer dagens outfit och lite smått och gott   "Haha" Asg.. Näe då jag fick inte visa mitt ansikte  Bara vanligt vardags-klädd.. Här ska ni få en bild på nån slags drick yoghurt som mamma köpte förut jag har bara ätit sån i burk      Det vart lite fel men där är den har ni sätt nån sån förut?

För ett tag sedan knäppte jag kort på min arm där det står en sak.. Ni ska få se =D   Linnea.. Men jag har en till bästis som jag är lite mindre bästs med hon heter   Emilia.. Kram till er     

Nu efter det hära inlägget ska jag göra ett till med dagens sötis:)

Av Rebecka - 19 juni 2011 10:46

Hej.. Vad roligt att jag får lite kommentarer :D

Idag har jag tråkigt vet inte kanske ska träffa en kompis elr         (W).. Jag vet faktiskt inte.. Ska försöka lägga upp dagens låt snart 

Men när jag provade sist så gick det inte, jag vet inte riktigt och jag har inte hittat min kamera heller   Igår åt jag ett jätte good kvälls mat.. Kött och typ som strips med sallad, majskolv och sås!!! GOOTT!!! 

Kram               

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej där alla glada (och sura) på den här bloggen kan du läsa om min vardag och mitt intresse för dans och så klart mycket annat!!
Enjoy!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vilken kändis tycker du bäst om?
 Selena Gomez
 Rihanna
 Britney Spears
 Owl City
 Justin Bieber
 David Guetta
 Lady Gaga
 Miranda Cosgrove
 Alexandra Stan
 Adam Lambert
 Beyoncè

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Gästbok

Hej! här kan du skriva dit eget gästinlägg!  

Blogkeen

rebbesvardag

Gästbok

hittabloggen.se

GÅ in på den här sidan ocb få flera läsare: http://hittabloggen.se


Skapa flashcards